בגדול במקרה ואתר מכירות משנה או מסיר דפים בהתאם למלאי אין סיבה לחשוש מפגיעה, מדובר בתהליך טבעי שמנועי החיפוש יספיקו להכיר.
שכן מומלץ לדאוג לדף מתאים שיקל על העברת המסר לגולש ויסביר שהדף הוסר ולספק לו מידע עד כמה שיותר רחב ואפשרות לפידבק.
מה שאמליץ לך לחשוב זה על ציפית הגולש, ופחות לקחת בחשבון את מנועי החיפוש, הם בקלות יתרגלו לאתרים דינמיים
אולי דפי המוצרים יוכלו לספק לו ערך גם לאחר שהם אזלו מהמלאי?
יכול להיות שדפי המוצרים אשר אזלו מספקים מידע אינפורמטיבי על המוצרים שיעזור לגולשים, גם אפילו אם המוצר איננו במלאי.
אולי עדיף ליצור ארכיב מוצרים, ובכך לספק לגולשים את המידע שחיפשו, להציג להם הודעה לגבי גמר המלאי ולספק מוצרים משלימים\פופולריים\דומים.
או אפשרות להזמין את המוצר או להירשם לרשימת המתנה או רשימת תפוצה.
שני המקרים תקינים והמסקנה דיי אינדיבידואלית לכל מקרה