במקרה והתקבלה הודעה על קישורים בעייתיים(כלומר פילטר ידני ולא אלגוריתמי) השימוש בכלי איננו מספיק.
טרם השימוש בכלי חשוב להוריד את הקישורים, ולהכין את כלל המידע המתאים בכדי להוכיח שניסית ליצור קשר עם בעלי האתרים שמהם לא הצלחת להוריד את הקישורים.
לאחר מכן יש צורך לפלטר את הקישורים בעזרת הכלי, ולשלוח בקשת אבחון(ללא הבקשה העונש לא ירד)
בתקווה שלאחר שהנושא יבדק הפילטר הידני יוסר.
אפילו שהשתמשת בכלי, הקישורים יופיעו בכלי המנהלים של גוגל וזה משום שהם לא הוסרו ועדיין קיימים, הם פשוט לא יעבירו נתח PR לאתרך(זה מה שה Disavow מבצע)
הסיבה שעדיין אין הרבה מידע ודוגמאות מוצלחות לשימוש בכלי היא משום שלאחר השימוש בו יש צורך להמתין עד לסריקה מחודשת של כל הכתובות שאותם פילטרת, וזה משהו שיוכל לקחת זמן.