אוקיי, סיימתי את האתר, וכמובן שמבחינת אופטימיזציה היד תמיד על הדופק.
כעת אני מתמקד בקידום של אותו העסק בכרטיס הפייסבוק ובקפה דה מרקר, אך
שאלתי נוגעת לכרטיס הפייסבוק.
אם הבנתי נכון, צריך לכוון את הכרטיס לקהל היעד. על כן, באותו התחום
שהעסק שלי שייך, אני מחפש בפייסבוק, ובתוצאות שאני מקבל שם אני פונה לאנשים
ומעניין אותם באתר הבית והכרטיס שלי.
ואני שואל, זאת שיטה מועילה או סתם ברכה לבטלה?
אשמח אם תכוונו אותי לטיפים איך לקדם כרטיס בפייסבוק.
בברכה
צחי