מי שנחוש להיות ראשון יהיה ראשון, אלא אם הוא מגביל את כמות ואיכות עבודת הקידום.
אם אתה תוהה מדוע זה כך, הסיבה היא שאתה משחק נגד המתחרים - אבל הניסיון שלך מלמד שהצבעי שעובד בדירה אחרת לא מפריע לעבודת הצבעות בדירה שאתה עובד בה!
(למעט מקרים של ענישה גורפת או תקלה באינדוקס) מי שקובע מה יהיה המיקום שלך בתוצאות החיפוש של גוגל איננו גוגל! המתחרים שלך הם שקובעים מה יהיה מקומך בגוגל! מי שלא למד והפנים את הכלל הראשון הזה בקידום נידון לדרדר אתרים במקום לקדם אתרים, כאשר קמים לו מתחרים ראויים.
הכלל הזה נכון גם לגבי המתחרה שלך שנמצא במקום 1 בתוצאות החיפוש לביטוי חיפוש נתון - לא גוגל שם אותו שם אלא אתה, בכך שעשית פחות עבודה ממנו, או עבודה באיכות נמוכה משלו, או שניהם. שנה את זה, הפוך למתחרה ראוי עבורו, הפוך למתחרה שמנצח אותו, ואתה תהיה במקום הראשון במקומו!