1. לא ניתן לענות על השאלה אלא באמצעות ניסוי מבוקר ולא בטוח שיהיה קל לקבל תוצאות מובהקות מבחינה סטטיסטית.
2. אנו יודעים, בזכות ניסוי שערך עמיתי ברנקו ריכטמן, שקישור שני מאותו הדף אל אותו הדף לא נחשב. האם ערכו של קישור שני היוצא מדף אחר באותו אתר (במונחים של תוספת לציון הרלוונטיות של הדף המקושר), או מדף זהה באתר אחר (למשל מאמר זהה באתר מאמרים אחר) זהה לערכו של הקישור הראשון? האם ערכו 0.001 מערכו של הקישור הראשון? האם ערכו 0.5? או אולי 0.99? או אולי פי 2? (למרות התוכן הזהה - ומי אמר שהתוכן הזהה איננו מאפס את ערך הקישור השני?). שוב, לא ניתן לענות על השאלה אלא אולי באמצעות ניסוי מבוקר.
3. ביחס למיקום - אתה לא משחק לבד מול גוגל. גם אם הקישורים האלה יעלו לך את ציון הרלוונטיות של הדף המקושר, זה לא מבטיח שזה יעלה את מיקומו בתוצאות החיפוש. אם פער ציוני הרלוונטיות אל מי שנמצא מעליו בתוצאות החיפוש גבוה מהתוספת לציון הרלוונטיות שהוא קיבל בזכות הקישורים מהמאמרים, הוא לא יעלה במיקומים. ואם האתרים המתחרים ישיגו באותו הזמן תוספות משמעותיות לציוניהם, הדף שלך עלול גם לרדת במיקומים. ולכן השאלה הנכונה תמיד בהקשר של השפעת פעולת קידום זו או אחרת היא שאלה על השפעת הפעולה על הציון ולא על השפעת הפעולה על המיקום.