היי יואב ארצה קודם כל לשקף שאני דיי חובבן בכל הקשור למדיה חברתית באינטרנט(כמו שהייתי חובבן בתחום השיווק)
מבחינתי עדיף שלכל אתר היה פרופיל בפלטפורמות חברתיות עם קהל יעד רלוונטי, כמעט בכל פלטפורמה שבחנתי יש במה לפרופיל עסקי, ויש במה לפרופיל פרטי- גם ב LD.
אני גם הסקתי שמאחורי כל עסק צריך שתהיה דמות פעילה, דומיננטית ואמינה אשר תסחף קהל מעריצים.
קח בחשבון שפעילות חברתית מוצלחת דורשת השקעה ועבודה קבועה(ולא מתאימה לכל אחד)
ישנו צורך לספק לעוקבים תכנים מרעננים ורלוונטיים שיעניינו אותם, וכמו כן ליצור ולדרבן אינטראקציה עם השותפים בנישה.
מה שלא תמיד קל-לדוגמא היום קראתי כ 5 מאמרים ודאגתי ליצור מעורבות עניינית למאמרים אשר שווים התייחסות, ברוב המקרים(ולאחר בניית מערכת יחסים שיכולה לקחת המוןןןן זמן!) השותפים גם יגיבו לתכנים שלך וישתפו\יציגו אותם לכלל העוקבים שלהם(או ידונו אליהם אפילו לא ברשת)
אם יש לך את האפשרות ואת היכולת לקחת חלק ברשתות החברתיות, אז אין שום סיבה שלא לפתוח פרופיל חברתי.
אם אינך מעוניין להשקיע בכך משאבים אז אולי אין צורך לפתוח פרופיל חברתי אישי אם אינך עומד להשתמש בו.
אגב תודה jaxx +1