◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
1.0k צפיות

האם קיים כלי לבדיקת קישורים ניכנסים אל עמוד פנימי?

על ידי 780 צפיות
נערך על ידי
היי , כולנו מכירים לא מעט כלים אשר מנתחים קישורים נכנסים אל דומיין ראשי (עמוד הבית)
האם קיים כלי שמנתח קישורים נכנסים אל עמוד פנימי בתוך אתר ?
כלומר אם ניקח את העמוד הפנימי של ASKPAVEL :
http://www.askpavel.co.il/category/online-marketing
האם קיים כלי שמנתח קישורים נכנסים אל העמוד הספציפי הזה ?
אודה מאוד על תשובה.

3 Answers

קולות
0
על ידי <רב סרן> 19.0k צפיות
majesticseo עושה ניתוח כזה, גם opensiteexplorer.org
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
בגדול רוב הכלים מנתחים גם קישורים לכתובות בודדות באתר.

אם הכוונה שלך היא לקישורים פנימיים מהאתר עצמו ולא מאתרים חיצוניים אז תוכל להיעזר בכלים שמדמים את מנועי החיפוש וסורקים את האתר(אוכל להרחיב אם יש צורך)
על ידי 780 צפיות
שלום מנשה ותודה על התשובה , אך הכוונה שלי הייתה לקישורים ניכנסים . כלומר מהרשת לכיוון אתר ספציפי
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
אם כך כל כלי שבוחן קישורים יספק לך את המידע.
הכלי החינמי עם המאגר הגדול ביותר זה ה TOOLBOX של בינג, השאר בתשלום
על ידי 780 צפיות
תודה רבה , אנסה אותו .
אני מעריך מאוד את העזרה ושיתוף הידע .
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אני תוהה איזו תועלת תפיק משימוש בכלי לניתוח הקישורים הנכנסים לדפי אתרי המתחרים, אלא אם אתה רוצה להפעיל אותו על האתר שלך כדי לדעת האם לא סידרו אותך בהחלפת קישורים.

למידע נוסף: http://www.actv-tec.co.il/forum/viewtopic.php?f=1&t=5267
על ידי 780 צפיות
היי זקן השבט - כאשר אצלי ואצל המתחרה יש את אותם הנתונים ובכל זאת הוא עולה מעלי אני נוטה להאמין שיש משקל מעבר למה שאנחנו מכירים כמו כותרות ,תיאורים וקישורים בתוך האתר וכו' .
מכאן אני מסיק שיש משקל נוסף (להערכתי בלבד כמובן). במקרה של דפים פנימיים לעיתים הם משמשים כדף נחיתה בעל משמעות המוביל מילות מפתח בעלות משקל גבוה ואני מעוניין לחקור מדוע עלה דף כזה ולא האחר כדי להמשיך ולהתחרות גם לאחר אופטמזציה באתר שלי .
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
אם היתה לך גישה לציון הרלוונטיות (המשוקלל לביטוי חיפוש נתון) של דף באתר שאתה עובד אליו היית יכול לחפש קורלציות בין הפעולות שאתה עושה לבין כיוון השינוי בציון (עליה או גריעה) וגודל השינוי. אם היית יכול לאתר פעולות בודדות של המתחרים, והיית יכול לצפות בציון שלהם ובשינויים בו, היית יכול ללמוד גם מאתרי המתחרים.

אבל, למרבה הצער, הנהלת גוגל חוסמת כל גישה לציוני הרלוונטיות, ולכן, אינך יודע האם עליה במיקום נגרמה על ידי עליה בציון, מעל לציוני תוצאות החיפוש שהיו מעלייך. אתה גם לא יודע האם ירידה במיקום קרתה למרות (!) עליה בציון, רק כי מי שהיו מתחתייך העלו את הציון שלהם עוד יותר ממך.

אתה גם לא יכול להשוות את נתוני הדף שלך עם נתוני הדפים המתחרים. בזמנו דיברו על כך שגוגל משקלל את ציוני 200 פרמטרים בעוד שרק כ-35 הם פרמטרים גלויים (משמע, קיומם ידוע, אבל לא הציון בדף זה או אחר) וכל השאר סמויים. קידום אתרים זה עבודה בתנאי אי-ודאות קיצונית. אין לך, ולכל קהיליית מקדמי האתרים, דרך לחקור את מה שאתה מבקש, ומי שסבור אחרת פשוט מפנטז.

4,354 שאלות

7,384 תשובות

9,949 תגובות

2,091 משתמשים

שאלות קשורות

2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 20/08/13 על ידי asafm 780 צפיות
2 תשובות
קולות
+3
3 תשובות
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 29/08/11 על ידי noamflint <סגן משנה> 1.6k צפיות
...