צר לי, אבל אני פשוט לא מכיר מצבים כמו אלה שאתה מדבר עליהם.
מה גם, שלדעתי אסטרטגיית קידום טובה היא כזו שמבוססת לפחות בשלב הראשון על טיווח חכם של הזנב הארוך של הנישה או הנושא הספציפי, לא על השקעת משאבים בלתי פרופורציונלית בביטויים תחרותיים שלרוב הם גם גנריים מדי.
אלא מה - כשאתה מדורג בשביל מאות ואלפי ביטויים שכוללים בתוכם ביטוי תחרותי, פתאום אתה מגלה שהרבה יותר קל להיות מדורג גבוה גם עבורו.
ובכל זאת, אם אני משתכנע שיש סיבה טובה להופיע עבור ביטוי תחרותי כלשהו, ובזה משקיעים את הזמן, אני אעדיף Link bait שיביא לי עשרות לינקים מאתרים ומבלוגים שמחליפי הלינקים לעולם לא יצליחו לחדור אליהם.
אני גם מעדיף לקבל לינקים ששולחים תנועה אמיתית של אנשים שניתן להמיר לגולשים קבועים, מנויי אימייל ורסס, או לקוחות משלמים. אנשים שאולי יקשרו אליי מהאתר או הבלוג שלהם, יעשו לי share או like בפייסבוק, או ישלחו לחבר באימייל.
אני מעדיף גישה כזו גם כי היא מאפשרת לי לקבל תנועה אורגנית שאיננה תנועת חיפוש, גם כי גוגל רואה את כל הדברים האלה ומגיב להם, וגם כי זו גישה חסינת-עונשים. אתה חסין לעונשים כי כל מה שאתה עושה הוא אורגני לגמרי.
כמובן, בשביל שכל העסק יעבוד אתה צריך להתחיל בזה שיהיה למה לקשר אצלך ופה קבור הכלב - שרוב בעלי האתרים חוסכים בהשקעה באתר שלהם ומצפים שה-SEO יעשה את הקסם.
אז עם כל ההערכה הרבה, באמת, למה שאתה עושה - אני חושב שזו לא הדרך היחידה להסתכל על הדברים.