כמובן שאם מחליטים לכתוב בלוג או להשתמש בכל דרך אחרת - צריך לדעת איך לעשות זאת נכון על מנת לקדם את העסק. זה המקצוע.
כמובן שלקוחות חיפשו מאז ומעולם את מה שהם צריכים, לא לזאת הכוונה.
המונח Inbound Marketing מתיחס לתוכן באינטרנט, לא לדפי זהב. (
http://en.wikipedia.org/wiki/Inbound_marketing) המושג מיצג שיווק לא פולשני - באינטרנט, שכנראה תמיד היה שם, אבל לא כשיטה מגובשת ובוודאי שלא כשיטה היחידה אשר בשימוש,גם היום אינה כזאת.
הרי שיווק פולשני הוא סוג השיווק שעולה לאנשים בראש כשאתה מדבר איתם על שיווק באינטרנט. הלוואי שכולם היו עושים Inbound, לעסקים וללקוחות היה טוב יותר. אבל זה לא המצב.
אני לא אומרת שinbound נולד אתמול, אבל הפילוסופיה מאחוריו לא היתה מגובשת מאז המצאת האינטרנט. המושג "שיווק באינטרנט" אינו זהה למושג "inbound marketing", והתופעה היא חדשה מספיק בכדי שלא יהיה לה, כפי הנראה, מושג שמתאר אותה בעברית.
אני יודעת שבדרך כלל ותיקי המקצוע ממש לא מתלהבים ולא מבינים על מה העניין, ומצד שני אני לא מבינה את הדחף לשלול, ומדוע נראה ששימוש בסימני קריאה נותן תוקף לטענות. הוא לא נותן, ויש סיבה לעניין סביב inbound.
כשבעלי עסקים מפנימים את הפילוסופיה מאחורי הרעיון זה פשוט עובד. לא כל "שיווק באינטרנט" עובד.אבל inbound - כשנעשה בצורה מסויימת, פשוט עובד. ובאמת שדפי זהב לא רלוונטי כאן.
אין לי עניין לשכנע או להמשיך בדיון, הרי שנינו משוכנעים. באתי כדי לשאול שאלה. תודה על זמנך.