◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
890 צפיות

כמה meta tags חשוב כיום?

על ידי 330 צפיות
והאם כתיבת ה- meta tags ובשל כך - הופתעתם בראש העמוד - יכולה להזי/להועיל? (מעבר לפן ה- UX שזה בשל עצמו לא נעים, לדעתי, לגולש)

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אני לא בטוח שהבנתי את השאלה - ממה הופתענו בראש העמוד? הגולש הרי לא רואה את התג הזה.

מכל מקום, בתשובה לשאלה אחרת שלך מהיום כתבתי:

קרא ב- http://www.askpavel.co.il/qa/18834 על ממצא שמוכיח לכאורה שלא היתה דרושה אפילו "פעולת קידום" אחת שמשתמשת בביטוי המפתח כדי להביא את הדף למקום השלישי בגוגל לאותו ביטוי מפתח, על חשבון הרבה תוצאות חיפוש שביצעו את כל "פעולות הקידום" הנחוצות כביכול תוך שימוש באותו ביטוי מפתח.

הממצא העדכני הזה מפריך את התיאוריה והפרקטיקה של קידום אתרים, שעל פיה גוגל זקוק ל"פעולות קידום" כדי להבין לאיזה ביטויי חיפוש\מפתח לאנדקס את הדף ובאיזה מיקום, והוא לא מאפשר יותר להשיב תשובה מוסמכת לשאלות בסגנון "האם פעולה זו תועיל\תפגע בקידום?".

עדיף שתקרא את ההנחיה העדכנית ביותר, (מחודש מאי 2013) של הנהלת חברת גוגל לבעלי האתרים, מה עליהם לדרוש לבצע כדי שאתריהם יקודמו בתוצאות החיפוש: https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=iw . אם תוכן ההנחיה מפתיע אותך, או שמשהו בה לא ברור, חזור לכאן ושאל.
על ידי 330 צפיות
הופעתם = הופעה של אותו התג.

כמה התג הזה חשוב? מהו משמעותו?
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
עדיין לא הבנתי מה זה "הופעה של אותו התג בראש העמוד" - כאמור, הגולש לא רואה אותו. (אתה יכול לשכתב את השאלה באמצעות "עריכה".)

מכל מקום, בגוגל מודל 2005 אפשר היה לחשוב שעבור כל "פעולת קידום" שמשתמשת בביטוי מפתח מסויים, גוגל מעניק לדף עוד כמה נקודות של ציון רלוונטיות ומציג במקום הראשון לאותו ביטוי את תוצאת החיפוש שקיבלה את הציון הכי גבוה. גם אז, אילו היתה לנו דרך לדעת איזה "פעולת קידום" מקבלת את מספר הנקודות הכי גבוה, (ואי-אפשר היה לדעת, אבל כולנו ניסינו לנחש) היינו חוזרים על אותה פעולה שוב ושוב. ואם זאת היתה פעולה שאפשר לבצע רק פעם אחת, היינו מעדיפים לבצע אותה במקום פעולה אחרת שמקבלת פחות נקודות. רק במודל המיושן הזה היה טעם לשאול כמה התג הזה "חשוב" בהשוואה לפעולות קידום אחרות.

בגוגל מודל 2015 השאלה הזו הפכה לשגויה מהטעמים שמניתי, ומקדמי האתרים נאלצים להיפרד בצער ממה שלמדו. עכשיו ברור?
על ידי 330 צפיות
שוב - התגיות האלה כן מופיעות בראש העמוד בניגוד למה שאתה אומר.

2 - מה המשמעות של התגיות האלה ? בין אם גוגל מתייחס לכך או לא.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
1. כאשר צופים בדף בדפדפן או כאשר צופים בקוד הדף?

2. ב"תקופת האבן הקדומה" של גוגל, ה- meta tags שימשו להודיע לגוגל במה עוסק הדף ומה להציג בתוצאות החיפוש. כיום גוגל מתעלם מהם במרבית המקרים ומציג את מה שהוא מוצא לנכון להציג למשתמשי גוגל, כמו במימצא שהצגתי. אז מה המשמעות של משהו שגוגל מתעלם ממנו והאם המשהו הזה מועיל או מזיק לקידום? אולי יש לזה משמעות רבה, אבל למיטב ידיעתי איש מאנשי צמרת עובדי גוגל לא טרח עד כה לעדכן אותנו. שאל ב-YouTube את השם של John Mueller ואולי תמצא שם תשובה שפיספסתי, או מצא בדרך אחרת מתי מועד ה-Hangout הקרוב שבו הוא משיב לשאלות, הירשם ושאל אותו.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
חשוב מאוד, כמו כל תוספת טכנית שתשפר את נראות האתר בתוצאות החיפוש.

לגבי השאלה השניה, לא ברור למה הכוונה, למה שתרצה בצורה שרירותית לדחוף תגיות מטה לראש העמוד?
בכל מקרה גם יכולה להזיק בעיקר בגלל ההשפעה על ה UX
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
מנשה, מה ישפר יותר את נראות האתר בתוצאות החיפוש - תגי המטא שחיבר מקדם האתרים, או תגי המטא שגוגל יכניסו לבד לתוצאות החיפוש במקום תגי מטא שמקדם האתרים השאיר ריקים?
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
התגיות אותם גוגל חיבר וזה רק בגלל שהוא מחבר אותם בהתאמה לביטוי החיפוש של הגולש
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
המסקנה המתחייבת מדברייך היא שבניגוד לפרקטיקה של עבודת קידום האתרים, עדיף להשאיר את תגי המטא ריקים ולתת לגוגל לחבר ולהציג את תגי המטא ש"הכי נכונים" גם לדף וגם לביטויי החיפוש הספציפיים שיישאלו.
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
לאוו דווקא הוא יכול לחבר תגיות מטה גם אם תמלא אותם.
הרבה פעמים התיאור יכול להיות גם רובוטי וחסר ערך(בשלבי הניסוי) ועדיף למלא תיאור דפולטיבי שימשוך את הגולשים

4,356 שאלות

7,386 תשובות

9,949 תגובות

2,127 משתמשים

...