שאלה מצויינת. התשובה היא שכאשר אתה נרשם ב-Adwords אתה לא מנהל משא ומתן פרטי עם חברת גוגל, אלא מביע נכונות להכנס למשחק של מכרז פומבי מתמיד ומתמשך, יחד עם כל המתחרים שלך ונגדם.
אם למשל עוד תשעה מהם למדו להעדיף את מקומות 4-5, למי גוגל יעניק את המקומות כנגד ויתור על הזכות לקבוע לגוגל את המחיר לביד (בוא נניח שאתה או גוגל מציעים את האופציה הזו)? ומה יקרה אם עוד תשעה מהם יבחרו גם הם באופציה הזו?
בעיקרון, רק אם אתה נחוש להתחרות כל הזמן, ובהצלחה, על המקום הראשון, תוכל לקבע, במשך מרבית הזמן, את המקום הראשון עבורך. כיום, בשנת 2015, כאשר רמת שביעות רצון המקליקים מדף הנחיתה, בהשוואה לדפי הנחיתה המתחרים, הפכה לגורם בציון האיכות, נוצרו פרמטרים נוספים שניתן לעבוד עליהם כדי לשפר את מצבך ביחס למתחרים, בלי להעלות את הביד.