כל מי שפועל בארץ מכיר את העיוות הגאוגרפי שיש לגוגל, כאשר רוב תושבי ישראל מזוהים כגולשים מעיר "תל אביב - יפו".
להגדיר בגוגל "מיקום: תל-אביב יפו" זה כמו להגדיר "ישראל (not set)". מה שאומר שקמפיין שבעיקרו מיועד לאזור תל אביב יקבל המון קליקים לא רלוונטיים - מראש פינה ועד קוסטינה.
לעומת זאת להגדיר קמפיין לעיר ספציפית שאינה תל אביב, כגון ירושלים, זה אומר - לוותר על רוב תושבי ירושלים, לקוחות רלוונטיים המזוהים בטעות כתל אביבים.
מה עושים? האם יש פתרון, ולו חלקי?