◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
3.0k צפיות

תגובות מפוברקות בבלוג וורדפרס

על ידי <סגן משנה> 2.0k צפיות
מידי פעם אני כותב תגובות עם קישור מבלוג וורדפרס לאתר הראשי על ביטוי מפתח, האם בעד או נגד? איך גוגל רואה זאת?
תודה רבה

4 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
אין ממש דרך לדעת איך גוגל רואה את זה אבל אינני חושב שמדובר בהשקעת משאבים אפקטיבית ואני בטוח שתוכל להשקיע את המשאבים שלך על עבודות אפקטיביות יותר(לכן נגד לשאלתך)
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
לא הסברת אם יש קשר כלשהו בין הבלוג לבין מה שאתה מכנה "האתר הראשי". ציינת ש"מדי פעם אני כותב (שם) תגובות עם קישור" והסקתי מזה שהוא לא בבעלותך ולא אתה כותב בו פוסטים.

באיזה מידע תוכנו רלוונטי לאתר שלך? אם הוא מאד רלוונטי, הקריטריון צריך להיות האם יש סיבה שמוצדקת מאד בעיני מבקרי הבלוג לשלוח אותם לאתר שלך (כדי לקבל מידע נוסף או כדי לחוות חווית ביקור יוצאת דופן), או שאתה שותל שם קישורים משום שאתה עדיין סבור ש"כל קישור תורם".   

מכל מקום, גוגל מעניש בהדרגה, מזה שנתיים (שינוי האלגוריתם "פינגווין), יותר ויותר אתרים בשל קבלת קישורים "שאינם טבעיים". אם אתה שותל בבלוג ההוא קישורים רק כדי להציג לגוגל יותר קישורים, גם תור האתר שלך יגיע. קרא את הפוסט של עמיתנו בן אורן, ובעיקר את התגובות הרבות שבסופו (http://www.askpavel.co.il/blog/manual-google-penalty-recovery).

קרא גם את "הנחיות גוגל למנהלי אתרים", וכל מקרה שיש לך ספק, או שאתה מקבל תשובות סותרות לשאלותייך, פעל על פי ההנחיות.
קולות
0
על ידי <סרן> 7.5k צפיות
לפי הבנתי בנושא, תגובות במקור לא אמין, לא פעיל ולא קשור לאתר שלך, לא יוסיפו ולהיפך , יזיקו לאתר שלך בסופו של דבר אם לא היום עוד כמה שבועות, חודשים, עדכון חדש וכדומה.

מה שנראה לך קצת מאולץ ולא טבעי עדיף לחסוך מעצמך ולהשקיע במקורות ומקומות אחרים לתוצאות טובות יותר.

בהצלחה.
על ידי <סגן משנה> 2.0k צפיות
אבל מדובר כן בתגובה רלוונטית לאתר, אומנם מפוברקת אך רלוונטית, לא מדובר כאן בזיבול אתר מתחרה אלא בקישור לאתר שלי.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
wmgary, בעקבות מה שכתבת פה הרחבתי מאד את התשובה שכתבתי מעלה.
על ידי <סרן> 7.5k צפיות
לא דיברתי על התגובה, דיברתי על האתר ממנו אתה שולח קישור. אם אין קשר בין המאמר והאתר שממנו שלחת קישור לאתר שלך זה יכול להזיק יותר מאשר להועיל
על ידי <סגן משנה> 2.0k צפיות
הבנת הנקרא, יש קשר רלוונטי בין המאמר והבלוג אבל לפי זקן השבט גוגל כן מענישה. לא משנה כבר עמית לאופר ענה לי
קולות
0
על ידי 800 צפיות
גוגל הצליחו השנה להחדיר פחד ולהלך אימה על ציבור מקדמי האתרים
עד כי הם חוששים להפנות קישור בודד לאתרם שמה גוגל תעניש
אותם. לגבי שאלתך, במידה והבלוג הוא רלוונטי לנישה בה עוסק
האתר שלך לא יקרה שום אסון אם פה ושם תתן תגובה בעלת ערך
לקוראי הבלוג וגם תציין את שם האתר שלך ובנוסף תתן קישור
עם הכתובת של האתר ללא מילת מפתח. (בדבריך שלב
מילת או מילות מפתח רלוונטיות) במקרה הגרוע גוגל לא
ייחסו לקישור הזה שום ערך, מצד שני אם תוכן דבריך יגרה
את הגולשים להקליק על הקישור, להגיע לאתרך ולשהות בו זמן
סביר גוגל כן יתנו ערך לקישור הזה. לא ממליץ לך להפוך את
זה לשיטה העיקרית או הבלעדית לקידום האתר שלך. המפתח לההצלחה
זה גיוון הקישורים מכמות גדולה של דומיינים, סוגי פלטפורמות,
בלוגים, פורומים, מאמרים, אתרים מסוגים שונים, איזכורים
ברשתות חברתיות ועוד.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
עמית, אם המפתח להצלחה הוא בעצם יצירת הקישורים, תוך הקפדה על מה שציינת מעלה, מדוע צריך לטרוח בנוסף, כדי לשכנע את מבקרי האתרים המקשרים להשתמש בקישור ששותלים שם?
על ידי 800 צפיות
נערך על ידי
הי עימנואל, התשובה לשאלתך היא שגוגל רוצים לראות
לא רק קישור סתמי אלא קישור שאנשים משתמשים בו
ומגיעים ליעד שהוא מפנה אליו ושהם לא חוזרים מייד
לפורום שממנו הם באו, זוהי אינדיקציה עבורם שהאתר
שלך הוא בעל ערך או שימושי עבור הגולשים.
על ידי <סגן משנה> 2.0k צפיות
תודה רבה, כרגע יש תגובות אצלי עם קישור ישיר לאתר ויש תגובות שרק כוללת מילות מפתח ללא קישור. אין לי כרגע את הביטחון לתת בכל תגובה הפניה לאתר אבל אני עושה את זה מידי פעם.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
היי עמית, יש ביטויי חיפוש רבים ("הזמנת פיצה בטלפון", "שעות פתיחה ביטוח לאומי נהריה", וכו') שעבורם זמן שהיה קצרצר ושיעור נטישה גבוה מעידים דווקא על שביעות רצון המבקרים. אבל אלו הם שני האיתותים היחידים שמוגשים למקדמי האתרים מתוך עשרות או מאות האיתותים שגוגל ודאי לוקח בחשבון, וגם זאת רק לאחר שהצלבה ביניהם מעידה שאינם מזוייפים. מקדמי האתרים אינם יכולים לשפוט רק על סמך עיון בשני הנתונים הללו האם אוכלוסיית המבקרים משדרת לגוגל שביעות רצון עילאית או אכזבה תהומית. רק גוגל יודע מה עשה המבקר אחרי שיצא מהאתר.
על ידי
נערך
הי עימנואל, התשובה לסוגייה שהעלית היא שגגול קרוב לוודאי
משווה אתרים ודפים דומים באותה הנישה/תעשייה ויכול ללמוד
מהו מאפיין זמן שהייה שנחשב סביר. בוידאו שראיתי היום
נטען כי בפליטת פה של אחד מבכירי גוגל ניתן היה להבין
שקישור מדף תוצאות גוגל שהבאונס רייט שלו גבוה גורם
להפעלת אלגוריתם פאנדה לבדיקה מדוקדקת של הדף/אתר
וחיפוש מעמיק של דחיסת מילים ואופטיזיית יתר מה שעלול
להביא לעונש מגוגל.

ראה:
http://www.seonitro.com/easyblog/entry/seomas-crazy-penguin-fix-in-2-3-days-exactly-how-panda-works-mega-google-leak-free-seo-gift
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
היי עמית, מההודעות הרשמיות של גוגל מתברר דווקא שגוגל לא לומד מניתוח תוצאות החיפוש בנישה מה משביע את רצון המבקרים, אלא לומד מניתוח התנהגות אוכלוסיית המבקרים איזה תוצאות חיפוש משביעות את רצונם, ובאיזו מידה.
על ידי
עימנואל, אתה יכול להביא דוגמא לניתוח התנהגות אוכלוסיית המבקרים שממנה גוגל יכול ללמוד על שביעות רצון המבקרים
ומידתו. אני סבור שמבקר ביום נתון יכול להתנהג באופן
שונה למדי באותו אתר בהשוואה ליום אחר תלוי באיזה שלב של
חיפוש המידע הוא נמצא. לדוגמא, במידה ואני בשלב ההתעניינות
הראשוני בטלוויזיה שטוחה אני מתנהג באופן שונה מאוד
לעומת השלב בו אני כבר יודע מה אני רוצה ומחפש את המכשיר
והדגם הספציפי אותו החלטתי לרכוש במחיר הטוב ביותר לאחר
שקראתי ולמדתי על הטכנולוגיות השונות, יתרונות וחסרונות,
מחירים, אחריות, מותגים מוצעים ועוד. לכל סוג אתר/בלוג/
פורום וכו' יש מאפייני התנהגות שונים של המבקרים, אין דין
אתר אינפורמטיבי כדין אתר מכירתי וכו'
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
שלום אנונימי,

אגב, אם אתה רשום במדור הזה עם שם או כינוי, אתה יכול להיכנס למדור, להזדהות ב"כניסה" בראש העמוד בצד שמאל, ולאחר מכן ללחוץ על חתימת ה"אנונימי" ולהחליף אותה בשם או בכינוי הקבוע. זהו חידוש שגיליתי לא מזמן.

ולשאלתך: לגוגל יש בדרך כלל נתונים מצטברים ממדגם מספיק גדול של אוכלוסיית משתמשי גוגל ששאלו ביטוי חיפוש נתון, אודות מה הם עשו לפני שנכנסו לתוצאת החיפוש שלך ולאחר שיצאו ממנה. בוא נניח למשל שהיא מוצגת במקום 3 וניתוח התנהגות הגולשים מגלה נטיה חזקה להיכנס לפי הסדר מדף תוצאות החיפוש לתוצאות 1 עד 5, ואז לחזור לתוצאה מס' 4 ושם לסגור את החלון של גוגל כעבור זמן מה או לבצע חיפוש חדש בנושא שונה לחלוטין. למקדמי האתרים אין כל גישה למידע הזה.

ההבחנה בין אתר אינפורמטיבי לאתר מכירתי היא נכונה, אבל היא גסה מדי, כי שתי אוכלוסיות או יותר יכולות לשאול את אותו ביטוי חיפוש מתוך כוונות והעדפות שונות ומגוונות, ואולי אפילו הפוכות.

4,354 שאלות

7,384 תשובות

9,949 תגובות

2,092 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 19/11/13 על ידי blackwolfy75 160 צפיות
2 תשובות
קולות
+2
1 תשובה
קולות
+2
שאלה נשאלה על ידי 24/11/10 על ידי זהר12 140 צפיות
...