זמן השהייה ושיעור הנטישה (Bounce Rate) ם רק שניים מתוך עשרות, ואולי מאות, טיפוסי איתותים על רמת שביעות הרצון והביקור, אבל רק שני אלה ידועים למקדם האתרים, ולכן לא ניתן ללמוד מהם דבר. כדי למנוע תחמון על ידי יצירת ביקורים ואיתותים פיקטיביים גוגל ודאי מצליב בין האיתותים ולא מדרג את תוצאות החיפוש על סמך מה שמדד בשני טיפוסי איתות בלבד.
מה עוד שזמן השהיה נמוך ושיעור נטישה גבוה אינם מצביעים בהכרח על אי-שביעות רצון מהביקור בדף - מי ששואל "הזמנת פיצה בטלפון" או "שעות פתיחה ביטוח לאומי טבריה" מצפה למצוא את המידע הזה מיד עם פתיחת תוצאת החיפוש, ולא מוסתר בתוך טקסט אינסופי או בסופו של סרטון. (בעל התגלית הזאת, עוד לפני 6 שנים, הוא עמיתנו למקצוע אורן שץ, אני מזכיר אותה לפחות פעם בשבועיים, ומופתע בכל פעם מחדש שציבור מקדמי האתרים מתייחס לזמן שהייה נמוך ושיעור נטישה גבוה כאל משהו שתמיד רע.)