תשכחי מ-SEO וכווני את מבנה האתר, תוכנו וקישוריו הפנימיים והחיצוניים לתועלת מירבית של מבקרי האתר. גוגל מודד כיום את רמת שביעות הרצון היחסית של המבקרים (בהשוואה לביקור בתוצאות החיפוש המתחרות) וכבר לא איכפת לו האם מה שעשית מציית לכללי ה-SEO שהמציא מישהו בגוגל לפני 10 שנים והוטמע אז בתוך האלגוריתם.
ובכלל, סימנים רבים מעידים על כך שאין כבר אלגוריתם יחיד שמופעל לדירוג תוצאות החיפוש של כל ביטויי החיפוש, אלא אלגוריתם נפרד לכל ביטוי חיפוש, שלומד לבד (בלי לשאול מישהו בגוגל) מה הן ההעדפות האופייניות לאוכלוסייה ששאלה את אותו ביטוי חיפוש, ומה הם טיפוסי האיתותים של אותה אוכלוסייה ועוצמתם, שבאמצעותם הוא צריך למדוד את רמת שביעות הרצון שלהם מהביקור. משתמע מכך שאין למעשה איש בגוגל שקובע, ואפילו יודע, איך פועל האלגוריתם שמדרג את תוצאות החיפוש לביטוי חיפוש נתון.
אם יש לך מידע או תחושה שהמבקרים ממעטים מאד להשתמש בקישורים פנימיים מסויימים, הסירי אותם - יתכן מאד שהם מסרבלים את חווית הביקור ופוגעים בדרך זו בקידום האתר.