stass, אתה טועה - זמן השהיה ושיעור הנטישה הממוצעים נמדדים עבור מנהל האתר אבל הם בכלל לא מהווים בשביל גוגל מדדים לשביעות הרצון המבקרים ולא משוקללים בתוך ציוני הרלוונטיות.
כך למשל, לביטוי החיפוש "שעות קבלת קהל ביטוח לאומי תל-אביב" זמן שהיה קצרצר ושיעור נטישה של 100% דווקא מעידים שהמבקרים מצאו את מה שביקשו במקום בולט בראש דף הבית והם מאד שבעי רצון מזה, בניגוד לזמן שהיה ארוך ושיעור נטישה נמוך, המעידים שמקדם האתרים הקפיד להסתיר את המידע הזה בתוך אחד הדפים הפנימיים, לאכזבת המבקרים, שירשמו את המידע הזה על פתק ולא יכנסו שוב לאתר בשביל לברר את שעות קבלת הקהל של המוסד לביטוח לאומי בתל-אביב.
כדי למדוד את רמת שביעות רצון המבקרים, גוגל מודד את העוצמה של עשרות או אפילו מאות איתותים אחרים, ובין היתר מה עשו המבקרים לפני שנכנסו לאתר ולאחר שיצאו ממנו, איתותים שעליהם אין למקדם האתרים כל מושג.