א. בדיון שהתקיים השבוע אעלה אותו לפרופיל שלי בהמשך ואשרשר אותו לדיון
עריכה- לבקשתך הדיון:
https://plus.google.com/u/0/+MenasheAvramov/posts/6UzGqTF72Cn
דקה 27
ב.אני חושב שמדובר בטעות.
המוסקת מהסתמכות על ניסויים המתיימרים לספק מידע ותוצאות בתחום הרווי באי וודאות.
הדרך הנכונה לפרש את המחקרים והסיפורים שהצגת היא שהטקסט העוגן עוזר לגוגל לדעת ולקבל אינדיקציה לגבי התוכן בדף.
ולכן אפשר להסיק גם כן שהטקסט עוגן בקישור הינו סיגנל נוסף באלגוריתם של גוגל(ללא קשר לשאר הסיגנלים באלגוריתם, בינהם התוכן בדף היעד כהתייחסות ל K.CO.IL).
מקדם אתרים שיטען שקישור מעביר רלוונטיות הוא מקדם אתרים שאיננו מכיר את האלגוריתם של מנועי החיפוש, ומבסס את הידע שלו על ניסויים במקום הבנה של האלגוריתם.
הוא יצטרך להסביר ולנמק איזה סוג של "רלוונטיות" מעבירים קישורים שנקנים מאתרים באוזבקיסטן, ומצליחים להטעות את מנועי החיפוש.
או איזה סוג של "רלוונטיות העבירו" הקישורים האוטומטים שגרמו לאתר הזה להיות מקום ראשון בביטוי SPAM SITE.
הרי אתרים המפוצצים בקישורים כאלו מרכיבים נכון לעכשיו, חלק רחב מהכוכבים בתוצאות החיפוש.
להערכתי יש הבדל בין PR ובין הטקסט המופיע באנקור של הקישור, ומדובר ב 2 סיגנלים נפרדים(למעט העובדה שבחלק מהמקרים האנקור חלול וגוגל מתבסס על התוכן בדף המקשר בכדי לאבחן את ההמלצה)
והאבחנה שקישור "מעביר רלוונטיות" מגוחכת ומוכיחה לי שהמקדמים עדיין מחפשים לקבל תשובות לשאלות מורכבות(ואתה כנראה עדיין נגרר מאחוריהם... כאשר אתה מחפש פתרון מדיד לבחינת הקישורים).
ג.אם רלוונטיות הייתה מדידה, אז האלגוריתם של גוגל היה מושלם, ולא הייתה אינדיקציה לסיגנלים שבהם מנוע החיפוש נעזר(כמו PR או אנקורים מהונדסים ומניפולטיביים).
"מנשה, כנגד תבונתך ושאר כשרונותייך הדילוג מעל לימודי התאוריה עומד לך לרועץ"
כזכור לי לפני כ 3 שנים ברוב הדיונים דווקא טענת ההפך.
התיימרת לטעון שמשום שהידע שלי חובבני ואינני עוסק בקידום אתרים בעבודתי אלא רק לומד אותו בתור תחביב הוא איננו מספיק.
עכשיו לאחר שאני עוסק בקידום קרוב לשנה, בתור זקטן השבט נראה שהגיל עושה את שלו ואתה שוכח מ 3 שנים שבהם למדתי את התחום בעיקר בפן התאורטי, והשקעתי כמה אלפי שעות בצפייה, קריאה ובחינה של מאגרי מידע, שעל חלקם היום אתה מבסס את תשובותיך ומהם מגבש דעות.
ביניהם עשרות קורסים שנרכשו ברשת, מאות ספרים ודיונים שבהם לקחתי חלק(רק כ 500 שעות מהדיונים של מנהלי האתרים של גוגל)
גם כיום על בסיס יומי אני משקיע כשעה בלימוד התאורטי של התחום בקורסים שאולי נראים לי בסיסיים אבל עדיין מוכיחים שבכל שעה יש 4 דקות שיחדשו לך משהו.
ארצה להפנות את הגולשים להסמכה נהדרת שבה אני מעיין כרגע.
http://www.marketmotive.com/internet-marketing-training-and-certification-signup
מדובר בכ 10 ג'יגה של חומר מצולם ומאות שעות של ראיונות וסדנאות שאותם אמליץ לכל בעל עסק המעוניין לשווק את אתרו
אם יש משהו שמקשה עליי כיום בתור מקדם אתרים זה לימודי התאוריה שגורמים לי לחשוב 4 צעדים קדימה ולחשוש על התוצאה העתידית של ההחלטות שאני נאלץ לבצע בשל משאבים מצומצמים, אילוצים, עומסים או לקוחות שכופים עלי קידום שיגרור פעולה אלגוריתמית שלילית שתגיע בהמשך.