לדעתי כן. שים לב שהוא כותב שעשרת השינויים הללו הם רק כרבע משינויי האלגוריתם שגוגל נהג לבצע מדי חודש באותה תקופה. שים לב גם לפיסקה הקודמת:
"Snippets with more page content and less header/menu content: This change helps us choose more relevant text to use in snippets. As we improve our understanding of web page structure, we are now more likely to pick text from the actual page content, and less likely to use text that is part of a header or menu."
פה הוא מדבר על Snippets, משמע גם הכותרת וגם התיאור שגוגל שולף אותם מתוך טקסט הדף, לאחר שינוי שנועד לצמצם את ההתייחסות שלו לקטעי טקסט שזהים בכל דף (מדובר בשנת 2011). ומאחר והוא סוקר את הדף מראשיתו, ההסתברות שלפני השינוי הוא שלף אותם מה-Header או מהתפריט היתה גדולה בהרבה מההסתברות שישלוף אותם מה-Footer, ולכן הוא לא מזכיר את ה-Footer. אבל חשוב על כך: מה אם ביטוי החיפוש שנשאל נמצא רק בפוטר של הדף הזה? - כל דפי האתר ראויים פתאום להיכלל בתוצאות החיפוש לאותו ביטוי, ולכולם יש אולי ציון רלוונטיות זהה לאותו ביטוי!
רצוי לפרש את הפיסקה הזו מתוך חשיבה מערכתית-כמותית (בניגוד לדפוס החשיבה של מתכנת, שלא מוצא בדרך כלל כל פסול בכתיבת שתי שורות קוד לביצוע שמייצגות מדיניות הנהלה אחת ומדיניות שהפוכה לה - עד שמישהו מההנהלה מעיר ומציק לו). כך למשל, אם ריבוי טקסט אחיד בכל דפי האתר מקשה על המערכת של גוגל ליצור Snippet ייחודי לכל דף (כזה שהוא הכי רלוונטי לתוכן הדף הספציפי) הוא גם מקשה על המערכת של גוגל לחשב ציוני רלוונטיות מירביים לאותו דף, על סמך ניתוח טקסט הדף, כי הטקסט כולל חלקים זהים בכל דפי האתר, ואלה מצמצמים את כמות (!) הייחודיות של כל דף לחוד.