להערכתי, אם היה לזה משקל כלשהו זה כבר לא המצב מזה שנים רבות. עדיף שתתמקדי במדיניות העדכנית של הנהלת גוגל, ששמה דגש על רמת שביעות הרצון היחסית של מבקרי האתר, על חשבון שיטת הדירוג הנושנה, שבה לקישור היה ערך מעצם היותו קישור.
כיום, כדי שקישור אכן ישמש (!) את המבקרים הוא צריך לשכנע אותם לבקר באתר המקושר, וכותרת משכנעת שהיא גם קישור חייבת לכלול טקסט של נימוקים משכנעים מדוע כדאי למבקרים לבקר באתר המקושר. כותרת H1 כזו תפסיק להיות כותרת שראויה לשמש כותרת לפיסקה בטקסט הדף, היא תהיה בהכרח ארוכה מאד, וגודל הפונטים שלה יהיה מאולץ ומלאכותי לחלוטין.