בשנים האחרונות העיסוק העיקרי שלי הוא חקירת השינויים במדיניות הנהלת חברת גוגל, בעקבות איסוף נתונים שוטף ומקיף שהיא עושה מזה שנים, מחקר יסודי ויישום המסקנות אודות ההתנהגות וההעדפות של אוכלוסיות המשתמשי מנוע החיפוש. במילים אחרות, אני מתאמץ ללמוד את מה שהם למדו, למרות שהם לא נדיבים בהפצת המידע.
אני מרבה לכתוב פה כדי להעמיד את המסקנות שלי במבחן הביקורת, אבל לצערי מרבית המבקרים מגיבים מהבטן ולא מתאמצים לצרף נימוקים רציונליים. מכל מקום, מה שאני משיב ומגיב במדור ה"שאלות ותשובות", בחדשות השבועיות שמביא איתי ברנר ובתגובות לפוסטים של האורחים שמתפרסמים פה מדי פעם, ישמש גם אותך היטב כדי ללמוד מה הנהלת חברת גוגל למדה על אוכלוסיות משתמשי מנועי החיפוש ואיך היא משנה את המדיניות שלה בהתאם.
מה שאינני מפרסם הם או דברים שלא מספיק מגובשים כי אין לי עבורם די ראיות, או פתרונות מעשיים ברמת ניהול משרד קידום מוביל, שנידונים במפגשים סגורים.