◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
589 צפיות

איפה לשים את הלינק במלל?

על ידי 610 צפיות
נערך על ידי
פעם שאלו אותי בראיון עבודה , איפה אני שם את הלינק של האתר כשאני מפרסם אותו באתרים חיצוניים האם בתחילת המלל או בסופו?
מישהו יודע למה התכוון המשורר? האם יש לזה משמעות?

3 Answers

קולות
0
על ידי <סרן> 8.8k צפיות
כוונת המשורר היתה - אנחנו מניחים שלמיקום הלינק יש משקל באיך הוא מוערך ע''י הקראולר של גוגל.
כלומר לינק שנמצא בראש העמוד "נחשב יותר" מלינק "בתחתית".

ולדעתי האישית, אם הם שאלו את זה, כנראה הם מניחים שלינק בחלק העליון נחשב יותר.
אישית, לא בטוח בכלל שזה המצב.

סטס.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
הקריטריון העיקרי היום הוא מידת ה"טבעיות" של הקישור, במונחים הסתברותיים. כפי שכתבת, בשנת 2014 אין לנו כבר שום סיבה להניח שהמיקום בתוך הטקסט עדיין משוקלל בחישוב הערכת  ההסתברות, וספק אם הוא שוקלל אי-פעם.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
אם זה היה לאחרונה, מי ששאל אותך את השאלה הזו הפגין בכך שהוא כבר לא מבין כלום בקידום אתרים בגוגל. השאלה היתה אולי במקום רק עד לפני כמה שנים. טוב שלא הלכת לעבוד אצלו כי שיקול דעת מקצועי לא היית לומד שם.

בעיקרון: את הקישור שמים בתוך הטקסט בדיוק במקום שבו הוא הכי יעיל בלשכנע את הקוראים להשתמש בו, כשמצורף לו הסבר מילולי מדוע כדאי כל כך למבקרים לטרוח ולבקר בדף המקושר. טקסט העוגן מורכב מהמילים הספורות שלחיצה עליהן מקפיצה את הקורא לדף המקושר, למשל: "באתר x.com תמצאו מידע שימושי נוסף אודות yz" כאשר yz הוא טקסט עוגן בעל מילה אחת או יותר.

אם אין לכם סיבה שתשכנע את הקוראים להשתמש בקישור - אל תשימו שום קישור, משום שהוא יהיה קישור מלאכותי, ומאז שינוי האלגוריתם "פינגווין" גוגל מעניש אתרים בגין ריבוי קישורים שאינם טבעיים ומעיף אותם מצמרת תוצאות החיפוש!

קרא את "הנחיות גוגל למנהלי אתרים", ואם אתה רוצה לעשות טובה למי שראיין אותך, שלח לו קישור ל"הנחיות".
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
כמו קודמי, אם זה השאלה שאותה נשאלת בראיון, אני מקווה שביצעת את ההחלטה הנכונה והחלטת לנסות את מזלך במקומות נוספים.

בכל מקרה לשאלתך, אני יוצא מנקודת הנחה שיוצרים תוכן עם קישורים מניפולטיביים, ונשאלת מהו המקום הכי ראוי עבורם.

אז אגיד שלדעתי חשוב על המקום שיראה הכי טבעי , אולי בצמוד לציטוט מדף הלקוח, אולי בצמוד לתמונה מאתר הלקוח, או כל דרך להטמיע את הקישור בצורה רלטיבית לתוכן שמוצג לצידו, בכדי לגרום לקישור להיראות פחות ממומן\מלאכותי, ובכדי לדרבן את הגולש להשתמש בו.

אציג דוגמא דווקא אישית שלי, ברוב המקרים שבהם סיפקתי קישור בצמוד להמלצה אישית, ראיתי שהקישורים זכו לתנועה נהדרת(כמו המלצה אישית שלי עבור כלי לקידום אתרים)
כמובן שאין זה אומר הרבה לגבי שביעות רצון הגולש לאחר הלחיצה(וזה שונה מתחום לתחום) אבל בהחלט קישור רלטיבי להמלצה אישית משכנע את הגולשים.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
מנשה, אנחנו נתקלים בפורומים ובבלוגים, ובמדיה החברתית בכלל, בלא מעט המלצות אישיות חמות אבל מפוברקות, שברור לכל שמישהו נשכר כדי לשתול אותן ברשת, ללא כל קשר לנושא הנידון או לזהות חברי הקבוצה.

להערכתי, איתותי האכזבה של אוכלוסיית הגולשים מהביקור באתר המקושר מפחיתים את ציוני הרלוונטיות, גם של הדף המקשר וגם של הדף המקושר. זה הוא בדיוק נושא השאלה שביקשתי ממך לשאול את ג'ון מילר, אבל אינני מוצא את התגובה שבה כתבתי לך את השאלה, כדי לתרגם אותה לאנגלית.
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
תרגיש חופשי לעדכן אותי כשתרצה להעביר שאלה לדיון הקרוב

4,356 שאלות

7,386 תשובות

9,949 תגובות

2,127 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
+1
2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 20/04/18 על ידי גיא בירן 120 צפיות
3 תשובות
קולות
0
2 תשובות
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 24/03/14 על ידי Gilad S 160 צפיות
...