מנשה, האזנתי לאותו קטע. הבעיה היא באמת מורכבת. הדוגמא שם היא של ריבוי אתרים בבעלות משותפת, המוכרים את אותם המוצרים בדיוק, ואת זה עושים בדרך כלל כדי ליצור רשת אתרי תמיכה. מה שלי היה בראש כאשר עניתי שעדיף ריבוי אתרים על פני ריבוי דפים היה מצב שבו בעל האתר\ים משווק מספר מוצרים שונים שאינם סדרת מוצרים, ואז עדיף להערכתי להקדיש אתר נפרד לכל מוצר.
במקרה הנידון לא ממש ברור לי מה זה "חברת שיפוצים" בראש של תושב ניו-יורק. אם ניתן ליצור ייחוד לכל אתר על ידי, נניח, דגש רב על זהותו וכישוריו הבולטים של בעל המלאכה המופקד על שכונה מסויימת במטרופולין ניו-יורק, עדיף להרבות באתרים. אבל אם רצוי להדגיש דווקא את הזהות, המוניטין והתנאים המשופרים של החברה המעסיקה את כל בעלי המלאכה, עדיף כמובן אתר אחד.
יחד עם זאת, בעידן שבו גוגל מתעלם מהכותרת ומתג התיאור שכתבנו, וכבר לא בטוח שגוגל יציג בצמרת תוצאות החיפוש את הדף שבו ציינו את האזור בכותרת ובתיאור, יש להקדיש לנושא הזה גם הרבה יותר מחשבה, גם הרבה יותר עבודה, וגם לבצע ניסויים כדי לראות מה גוגל מציג בפועל, אפילו אם זה יהיה רק לזמן הקרוב.