◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
2.7k צפיות

לא מבין מדוע האתר שלי נסרק ומוצג בצורה גרועה כל כך - מבקש הכוונה והמלצה ליועץ

על ידי 530 צפיות
בוקר טוב,
אני מכיר את נושא ה SEO ועדין אתר אחד שלי לא נסרק טוב ומשהו פשוט לא עובד שם נכון.
כתובת האתר:
http://www.theLearnia.com
האתר "חצי סגור" משמע חובה להרשם אליו מעמוד הכניסה. הרמה האחרונה (רמת השיעורים) מאפשרת גישה לגוגל וליוזרים גם בלי הרשמה בשונה מרמת הקטגוריה (מקצוע) המחייב הרשמה. לדוגמה:

http://www.thelearnia.com/content-library-teacher/displayLesson.html/power-eq-not-allways/1460/all-grades

קיים לאתר עמוד נחיתה גם:
http://www.thelearnia.com/LP/teacher

וכן מפת האתר:
http://www.thelearnia.com/he/?option=com_community&view=sitemap&task=sitemap

המערכת מבוססת על ג'ומלה.

אשמח להבין מה הבעיה המרכזית שאתם רואים בו שדורשת תיקון וכן המלצה על יועץ (במחיר הגיוני) לתיקון הבעיות וקידום האתר במנועי חיפוש.

2 Answers

קולות
+1
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
נקודה למחשבה בנושא שרב בו הבלבול בין מרבית קוראי מדור ה"שאלות ותשובות": אתה מבקש המלצה על "טכנאי אתרים" שיודע לתקן תקלות באתר ולהתאים אותו לדרישות מנועי החיפוש (SEO) (!), ושידע גם להתאים את האתר לדרישות בעל האתר (!), משמע, שידע לנצח את המתחרים בתוצאות החיפוש ולהשיג עבורו מקומות עליונים בגוגל על חשבונם (קידום אתרים).

קרא את ההנחיות החדשות (מאז מאי 2013) של הנהלת חברת גוגל בנושא קידום אתרים (https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=iw).
ושים לב במיוחד למשפט "...באופן כללי, מנהלי אתרים יכולים לשפר את דירוג האתרים שלהם על ידי יצירת אתרים באיכות גבוהה שמשתמשים ירצו (!) להשתמש בהם ולשתף אותם."

מהניסוח הזה ברור לחלוטין ש"טכנאות אתרים" (SEO) ו"קידום אתרים נגד מתחרים ראויים" הם שני מקצועות שונים לחלוטין, המחייבים לא רק כישורים אישיים שונים ("ראש" אחר) ומסלולי הכשרה ורכישת ניסיון מקצועי שונים, אלא שזה יהיה טעות חמורה לחפש מישהו שיודע קצת מזה וגם קצת מזה - כי מניין לטכנאי האתרים שהוכשר לעבוד מול אלגוריתם אוטומטי של מנוע חיפוש  המידע, הידע והכשרון לגרום (!) לאוכלוסיית בני אדם שנכנסים לאתר "לרצות להשתמש בו ולשתף אותו" הרבה יותר מלרצות להשתמש ולשתף את האתרים האחרים המתחרים ביניהם על מעט המקומות העליונים בגוגל?
על ידי 530 צפיות
לצערי אינך צודק.
אני יודע / מניח בסבירות גבוהה שיש בעיה טכנית בנושא הסריקה. אני מאמין שמי שמכיר את התחום באמצעות ידע וכלים יכול לאתר מה הבעיה. בעבר, דפי הקליפ היו סגורים גם הם ומומחה בתחום המליץ לפתוח אותם כדי שגוגל יוכל לסרוק בדומה לפייסבוק (עמוד הבית סגור, עמוד הפרופיל פתוח) ואכן זה עזר.
מעבר לבעיה הטכנית ביקשתי המלצה למומחה לקידום אתרים. אני לא רוצה להיות טוב יותר מהתחרים בשלב הזה כי זה פונקציה של כסף והרבה שאין בקופה אלא לפחות להגיע במילות חיפוש של נושאי שיעורים שאין מהם תוצאות רבות בגוגל לתוצאות יפות.
האתר מתעדכן יחסית הרבה ויש בו יצירת תוכן כמו שמוגדר בגוגל.

אני מאמין שמומחה טוב יוכל לסייע בהכוונה לדברים האלו עם הגדרת יעדים ותוצאות מוגדרות.

צר לי שבחרת לקחת את השאלה שלי ולהנמיך אותה כל כך.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
(שים לב שהשלמתי ושלחתי את התשובה החלקית שלי לפני שידעתי שכבר תספיק להגיב עליה.)

אין לי ספק ש"טכנאי אתרים" מוכשר יידע לאתר ולתקן את התקלה, אולי אפילו בסריקה חפוזה של מבנה האתר והקודים של דפיו. אבל בתחום קידום האתרים אתה עושה את השגיאה הטיפוסית של מרבית בעלי האתרים: אם אתה לא רוצה להיות יותר טוב מהמתחרים שלך (שאולי יש להם תקציב עדיף ו\או מקדמי אתרים מעודכנים) האם תסתפק במקום 31 לכל ביטוי חיפוש שרלוונטי עבורך?

ומדוע אתה סבור שעדכון תכוף של התכנים, והתאמתם לדרישות הישנות של גוגל, במקום ל"רצון המבקרים להשתמש באתר ולשתף אותו" יועיל לקדם אותו למקומות העליונים, שרק הם מניבים מספיק הכנסה כדי להצדיק את ההשקעה בקידום? ואיך אפשר לצפות ממומחה לקידום אתרים להגדיר יעדים ותוצאות מראש, בזמן שמקדמי האתרים המתחרים מגדירים יעדים הרבה יותר גבוהים ותוצאות מוגדרות, וגם משיגים אותם (!) בעזרת הבנה מעמיקה של השינוי המהפכני שחל במדיניות הנהלת חברת גוגל מאז מאי 2013?

לא הנמכתי את השאלה שלך חלילה, הגדרתי את מה שכתבתי מעלה כ"נקודה למחשבה" המופנית לכלל קוראי המדור, ולא רק לך.
על ידי 530 צפיות
"האם תסתפק במקום 31 לכל ביטוי חיפוש שרלוונטי עבור?" - התשובה ברורה. כולם, כולל אותי, רוצים להיות ראשונים על כל ביטוי ומילה. השאלה כמה זה עולה וכמה זמן זה לוקח. לא לכולם יש תקציב להופיע בכל ביטוי ראשון ולכן יש פה עניין של עלות מול תועלת.

אני אכן מעודכן בדרישות הישנות של גוגל ולא בחדשות ולכן חשבתי שתוכן מתעדכן הוא פרמטר. אם היו לי מיליון מבקרים שרוצים לשתף מצבי היה שונה. כדי שיהיו מיליון מבקרים ביום אני צריך לקדם. ביצה ותרנגולת. אז מאיפה מתחילים בלי להשקיע מיליונים?

המומחה לא אמור להגדיר יעדים אלא הלקוח. אני לטעמי אמור להגיד לו את התקציב, מה הדרישות, הוא אמור לבדוק אם זה ריאלי ולהכין תוכנית שאוכל לבדוק את ההצלחות שלו ובמקביל את המימוש של הצרכים שלי.

מכל הפוסט פה, לא הבנתי עדין איפה אני טועה והאם אתה מודע לבעיות טכניות שיש באתר המצורף שדורשות טיפול ברמת הקוד?
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
שני המקצועות הנפרדים (ואפילו הפוכים) שהצגתי התפצלו עוד לפני 14 שנים, וכך אני מנהל עובדים ומלמד מאז. אני בטוח שאחד המומחים הטכניים פה יסקור בקרוב את האתר במהירות ויספר לך מה הוא מצא.

אני מסכים לחלוטין שהלקוח הוא שאמור להגדיר את התקציב, בעוד שמקדם האתרים אמור לומר לו מה ניתן להשיג באמצעותו כיעד לטווח הקצר (כי לטווח הארוך שמירת ההישג תלויה במה שיעשו אז המתחרים). אבל המציאות היא שבעלי האתרים מעדיפים במקום זאת לאסוף הצעות מחיר כדי לבחור באחת הזולות שביניהן, ובזו שמי שהגיש אותה יסכים ללחץ הנוסף להורדת המחיר עוד יותר. זו אולי טקטיקה נכונה לבחירת עבודת צבעות למשרד, אבל לא בתחום שבו אם יש 300 בעלי אתרים שמתחרים על, נניח, חמשת המקומות העליונים, רק 5 יצליחו, בעוד ש-295 מהם ייכשלו בהכרח כי התקציב לא הספיק להשגת היעדים. אלא התנאים של שוק שיש בו מונופול למעטים ביותר ואין טעם לפעול בו כאילו (!) זה אחרת.

לא אמרתי שצריך להשקיע מיליונים, אלא שצריך להשקיע סכום שמספיק להשגת היעדים באמצעות עבודת קידום על פי ההנחיה החדשה. לא אמרתי גם שצריך להביא לאתר מיליון מבקרים ביום, אם רק מאה מהם ירצו להשתמש בו ולשתף אותו.
על ידי 530 צפיות
המספרים הנמוכים שציינת במספר המבקרים כמו מאה לא רלוונטים לאתר בינלאומי שכבר היום נמצא מעבר.
היעד במקרה הזה הוא כן מיליון יוזרים ביום אך בהדרגה להגיע אליו.
אני חושב שהניסוח שלך פה קצת מטעה את הגולשים: אולי למילה מסוימת יש חמישה מובילים אבל בתחום החינוך בו יש אלפי ביטויים חשובים שיכולים להביא גולשים רבים מכל ביטוי, מגוון האפשרויות הוא רחב בהרבה ולכן יש למקדם האתרים עבודה רבה על מגוון רחב של נושאים שחלקם בשל עלויות לא כדאי יהיה להכנס אליו.
לדוגמה: שיעור פרטי יכול לעלות 5 דולר ויביא X גולשים, בזמן ש "משוואת הישר" יכול להביא כמות כפולה של גולשים (אותו קהל יעד) במחיר נמוך בהרבה.
לכן להיות ראשון זה אולי מחייב בנקים אבל לא באתרים בהם שפע המילים רחב כל כך :)
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
א. דיברתי על מאה מבקרים מרוצים מתוך (!) מיליון מבקרים ביום, כי ברור שזה מעיד על כשלון מקצועי מוחלט של מקדם האתרים, והמערכת של גוגל שמודדת את רמת שביעות הרצון של המבקרים (זה לא (!) זמן השהיה ולא שיעור הנטישה) לא תקפיץ אתר כזה למקומות הראשונים. ואגב, 100 מבקרים ליום בסך הכל זה הרבה מאד בשביל אתר בינלאומי שמוכר יכטות יוקרתיות או וילות בטוסקנה.

ב. ההנחה שריבוי ביטויי חיפוש "בעלי זנב ארוך" פותח  הזדמנויות רבות נוספות היא אגדה שהמציאו טכנאי SEO שלא מבינים דבר וחצי דבר בקידום אתרים נגד מתחרים ראויים. הרי מי שנמצא מזה זמן רב במקומות העליונים של תוצאות החיפוש ל"ביטויי הראש" רוצה לקבל גם את הכניסות מצמרת תוצאות החיפוש ל"ביטויים בעלי זנב ארוך" (וגם יש לו ממה לממן את זה) ואם הוא לא מצליח ביעד הזה זה משום שיש לו מקדם אתרים גרוע במיוחד. לעומת זאת מי שנכשלו בהשגת המקומות העליונים ל"ביטויי הראש" מתפתים להאמין שביטויי הזנב הארוך פחות תחרותיים, בעוד שבמציאות הם עלולים להיות הרבה יותר תחרותיים, בדיוק משתי הסיבות שציינתי, ומספר הכניסות הצפוי מכל אחד מהם לא יצדיק את ההשקעה בקידום כל אחד מהם. ההטעיה נוצרה מהעובדה שנתוני רמת התחרותיות נלקחים מתחום הפרסום במודעות Adwords. אני רואה שלמדת קידום אתרים מאנשים חסרי כל חשיבה ביקורתית, תכונת אישיות שחסרה, וגם לא דרושה במיוחד, לטכנאי SEO.
על ידי 530 צפיות
נערך על ידי
טענת טענה מאוד יפה ומעניינת אבל לא פתורה.
"ההטעיה נוצרת מהעובדה שנתוני רמת התחרותיות נלקחים מתחום הפרסום במודעות Adwords." - אז מאיפה לדעתך יש לקחת את המילים המתאימות לאתר שציינתי הן לזנב הארוך והן לקצר אם לא מגוגל?
מעבר לכך, האם לדעתך כמות האנשים שמחפשים מתמטיקה לדוגמה בהכרח גדולה יותר מאשר אנשים שמחפשים פתרון בגרות 801? אני לא בטוח בכך.
אני מאמין שרוב האנשים כיום עושים חיפוש מדויק מאשר חיפוש גנארי ולכן השאיפה (לפחות במקרה של אתר לימודים) להיות במקום הראשון בשמות גנאריים היא טעות.
אשמח לדעתך,
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
ברור לשנינו שמי שמחפש בגוגל [מתמטיקה] כאשר הוא צריך [פתרון בגרות 813] (התכוונת ל-2013?) לא יצליח כנראה במבחן.

העובדה שגוגל מספק נתונים שבהעדר חשיבה ביקורתית מועילים לאיתור קיומם של ביטויי חיפוש בעלי זנב ארוך אבל מטעים את מקדמי האתרים בתוצאות החיפוש האורגניות לייחס רמת תחרותיות נמוכה לביטויי חיפוש בעלי רמת תחרותיות גבוהה, ולהפך, אינה הופכת את הנתונים הללו לשימושיים (!) גם בתחום הערכת רמת התחרותיות הספציפית. למרבה הצער, גם נתוני נפח החיפוש החודשי לכל ביטוי חיפוש מטעים, כי הם כוללים שיעור ניכר (עד 85%) של חיפושי סרק, מרביתם של כלים אוטומטיים לאיתור מיקומים.

כאשר חיפשתי פתרון למדידת רמת התחרותיות בתוצאות החיפוש האורגניות המצאתי כלי שמדד אותה (ולא העריך אותה על סמך תכונות תוצאות החיפוש העליונות) במישרין בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל. בתוך 24-48 שעות היינו משיבים לפונה ומוכיחים לו (!) איזה מיקומים נשיג עבורו בתוך לכל היותר שבועות מעטים, לכל אחד מתוך סדרת ביטויי חיפוש, בתקציב נתון. בדרך זו נמנע ביצוע עבודת סרק על קידום לביטויים תחרותיים מדי ביחס לתקציב ואפילו הצלחנו למדוד כמה כניסות נמדדות במשך שבוע או שבועיים ממקומות עליונים לביטויים פחות תחרותיים. כלי המדידה היה מכוייל כמובן לתפוקה האופיינית לשעת עבודה במשרדנו, ועלותה בתוספת רווח תפעולי למעביד.
על ידי 530 צפיות
הצלחת לבלבל אפילו אותי ולכן אנסה לפשט:
1) לשאלה איך אני מופיע ראשון תחת הביטוי מתמטיקה נגיד כנראה אין לך תשובה אבל היא קשורה גם להרבה כסף והרבה עבודת SEO (וגם לגלות את הסוד של גוגל לדירוג). נכון או שההנחה לא נכונה?

2) איך אני יכול לדעת אילו מילים מחפשים בתחום הלמידה בישראל נגיד כדי לדעת אלו מודעות לקנות. נניח שאם הייתי מגלה שפתרון בגרות 801 מחפשים אלף איש ובתמורה ל 100 ש"ח אני אופיע ראשון, הרי שזה ייתכן ככדאי. איך בודקים את הכמות וה"עוצמה" של החיפושים לפי תחום / נושא ולא מילה?

3)איך אפשר לבדוק "טכנית" שעמודי הקליפ מכילים באמת את כל התגיות הנדרשות כדי להניב תוצאות טובות בחיפוש? לטעמי הם כן אבל בפועל הם לא נסרקים.

4) מדוע העמודים הכי פחות חשובים והכי לא מתעדכנים באתר מופיעים תחת המילה theLearnia בתוצאות כמו about us ולא המקצועות כמו math וכדומה?
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
אני משתדל לכתוב באופן מדוייק ורהוט. מה שמפריע לאנשים להבין הוא, על פי נסיוני הרב, הקושי לגבור על אינטואיציות מקצועיות שגויות אבל מאד נוחות (או על האינטואיציות של בעלי אתרים אודות מהות התחום הזה).

1. לגוגל אין יותר סודות דירוג. הנהלת חברת גוגל הפקיעה מידי עובדיה את הפריבילגיה לקבוע מה רצוי למשתמשי גוגל (וליישם את השערותיהם באלגוריתם הדירוג) ומודדת אותה עכשיו במישרין מתוך עשרות או מאות איתותים שהאוכלוסיה ששאלה כל ביטוי חיפוש בנפרד מאותתת בעצמה אודות רמת שביעות הרצון היחסית שלה מהביקור בכל אתר. אין גם דרך לתחמן את המערכת משום שנמדדים רק מספר האיתותים ועוצמתם מקרב מדגם של משתמשי גוגל "אמינים".

עבודת ה-SEO הטכנית משפרת עד גבול מסויים את ציוני הרלוונטיות המשוקללים של דפי האתר לכל ביטוי חיפוש נתון, אבל את הקירבה הגדולה לגבול הזה יכול להשיג גם כל טכנאי SEO מתחרה, ולכן לא זה מה שקובע את המיקום.

לא טענתי שהשגת מקום בצמרת על חשבון מי שהגיע לשם בשיטת הדירוג הישנה שמדדה את תכונות הדפים המקשרים, שגוגל נוטש עכשיו בהדרגה, צריך לעלות הרבה כסף והרבה עבודה. מה שכן, אין יותר פתרון ש"מביאים מהבית", ויש להמציא (!) פתרון ייחודי לכל אתר, כי הנהלת גוגל למדה בחמשת השנים האחרונות שלכל ביטוי חיפוש יש אוכלוסייה שמתנהגת באופן שונה ויש לה העדפות שונות (ולעתים קרובות שתי אוכלוסיות או יותר שואלות את אותו ביטוי חיפוש מתוך כוונות וציפיות שונות, ואולי גם הפוכות). הפתרון של הנהלת חברת גוגל הוא כפי הנראה שימוש באלגוריתם נפרד לכל ביטוי חיפוש, שלומד בעצמו מה היא ההתנהגות ומה הן ההעדפות של האוכלוסיה ששאלה אותו.

2. המערכת של גוגל לתמיכה ברוכשי המודעות מתעדכנת מרגע לרגע. אם אתה מכניס בה מחיר לקליק ותקציב יומי היא יכולה להגיד לך מה הוא המיקום הצפוי של המודעה ומספר הכניסות הצפוי ממנה. הכל "בערך" כי יתכן שמיד לאחר ששאלת נכנסו כמה מתחרים חדשים לשוק, שמוכנים לשלם יותר ממך לקליק, התקציב היומי שלהם יותר גבוה משלך וגם ציון האיכות של המודעה ודף הנחיתה עדיפים. להערכתי, אנחנו רשאים כבר להניח שהדגש על רמת שביעות רצון המבקרים משוקלל כבר גם בציון האיכות של דפי הנחיתה, וזה כבר לא מחושב על ידי אלגוריתם יחיד.

3. כאמור, זה עניין לטכנאי אתרים (SEO) מוכשר מבין המשיבים פה, שאולי יגלה תקלה מסקירה חפוזה של אחד הדפים, ואם לא, תיאלץ לשכור מישהו שיעבוד עד לגילוי התקלה ותיקונה.

4. כי אולי בדף ה-about us אין תקלה בקוד או שאין תקלה במבנה ההיררכי של האתר המשפיעה גם על אינדוקס הדף הזה.
על ידי 530 צפיות
תודה רבה על ההסבר המעמיק.
ארצה רק לבחון את המשפט שלך: "כי...אין תקלה בקוד או שאין תקלה במבנה ההיררכי של האתר".
אם עמוד הבית (להלן: רמה 1) סגור [מחייב הרשמה] -> רמה 2 מחייבת הרשמה -> רמה שלוש מחייבת הרשמה -> ורמה 4 פתוחה (דף הקליפ), אזי יש לגוגל בעייה לסרוק את הרמה הרביעית בשל כך שאבא וסבא שלה סגורות?
במידה והתשובה שלך חיובית, הרי שאין לי ברירה (ואולי זו התקלה) אלא לפתוח את כל הרמות כדי שיסרקו טוב מה שאומר שאיבדתי את טריגר ההרשמה כי האתר פתוח.
מדוע בפייסבוק שמכיל 2 רמות מרכזיות(עמוד הבית ועמוד הפרופיל) עמודי הפרופיל שהם בנים של עמוד הבית נסרקים טוב למרות שאבא שלהם סגור?
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
כאמור, אני נאלצתי לפני כ-14 שנים לבחור בין להתפצל לשני מקצועות, ולנהל את עבודת המשרד שלנו בתפקוד לקוי בכל אחד מהם, או להתמקד באחד מהם בלבד. בחרתי להתמקד בקידום אתרים נגד מתחרים ראויים, כי זה מה שהתאים במיוחד לכישורים האישיים שלי ולהשכלתי, בעוד שלצורך טכנאות האתרים (SEO) אפשר היה לשכור עובדים שמוכשרים לכך במיוחד. הבחירה ההפוכה של מרבית בעלי משרדי הקידום היא הגורם העיקרי למצוקה הנוכחית שלהם לאחר שינוי המדיניות הרדיקלי, אפילו מהפכני,  של הנהלת חברת גוגל.

אני מציע שתמתין לתשובותיהם של מנשה אברמוב, סטס ואחרים.
על ידי 530 צפיות
תודה, אני אמתין להם.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
תודה לך על הפיכת ההצבעה משלילית לחיובית, אם אתה הוא זה שחוללת זאת. ושים לב שאני מרבה לשפר ולהרחיב את התשובות והתגובות לאחר קריאה שניה ושלישית, גם אם עבר זמן ניכר.
על ידי 530 צפיות
אכן אני הפכתי. כאשר מגיע תודה למישהו אז מגיע תודה גם אם זה מאוחר יותר.
אז תודה
קולות
+1
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
בשאלה עצמה נראה שהכוונה שלך היא לתקלה טכנית שמשפיעה על סריקת האתר.
לאחר עיון בדיון שהתנהל בינך לעמנואל נראה שכאשר כתבת סריקה התכוונת לדירוג.

בכל ניסיון לבחון את האתר עם USER AGENT של גוגלבוט נתקלה בתקלה טכנית בגישה לתוכן האתר(כמו כן למרות שהרבה אתרים ממסכים את התוכן ומציגים תוכן שונה לגוגל אינני ממליץ להיעזר בפתרונות הללו)
משום שלא הצלחתי בפן הטכני לסרוק את האתר אפילו כאשר השתמשתי ב UA של גוגלבוט קשה לי מאוד לאבחן תקלת סריקה, שכן צריך לדעת באילו אמצעי השתמשת בכדי למסך את התוכן המוצג לגולש או לגוגל(אולי UA לא מספיק ויש גם חסימה מבוססת IP)
לכן לשאלתך אגיד שלדעתי יש צורך לבחון את ההטמעה של המיסוך שיצרת באתר, ואת מפת האתר
ואם אכן הכוונה שלך היא לתקלת סריקה ולא דירוג אלגוריתמי של האתר(מדובר בשני דברים נפרדים) אז שם תמצא כיוון לתקלה טכנית שמשפיעה על הסריקה.

לגבי המלצות אינני נוטה להמליץ על מקדמים(אלא אם ממש מבקשים מימני וגם אז אינני יכול לערוב שהשירות חופף להנחיות האיכות של גוגל)
לכן אמליץ לך לבחון את התורמים באתר, או לבצע מחקר בגוגל.
על ידי 530 צפיות
מנשה שלום,
ראשית תודה על תגובתך - חיכיתי לה.
צוות הפיתוח לא עשה שום דבר בצורה מכוונת וזה יותר נוצר כנראה כבאג מאשר כפיצ'ר.
יש חסימה של כפתור ימין בעכבר באתר - אולי היא שמפריעה, אני בספק אבל אשמח אם תוכל לאמת זאת.
מעבר לזה מפת האתר (הן ה XML והן ה HTML נוצרות ומתעדכנות באופן דינאמי) והן פחות מטרידות אותי.
יותר מטריד אותי שלא הצלחת לגשת עם הכלים שלך למשהו שלא נעשה בכוונת תחילה ואני מודה שאין לי מושג ירוק על הכלים שציינת ולכן לא אנסה להשמע מבין גדול בהם.
כיצד אוכל לברר את מהות הבאג?
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
החסימה לא אמורה להוות בעיה- למרות שאני חושב שכדאי לוותר עליה.
בגדול השתמשתי בכלי שמדמה בוט של גוגל וסרקתי את האתר, הכלי לא הצליח להגיע לדפי השיעורים, לכן המלצתי לבדוק את תהליך המיסוך ולהתחיל איתו
על ידי 530 צפיות
מנשה תודה,
1) האם אפשר קישור לכלי שבחנת איתו את האתר וראית את הבעיה?
2) ההמלצה שלך הייתה להתחיל עם תהליך המיסוך, האם יש משהו יותר מפורט שאוכל להעביר לצוות הפיתוח? יש איזה הגדרה "מדעית" לנושא בשפת ה SEO שאוכל להנחות אותם?
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
נערך על ידי
1.מדובר ב Screaming Frog SEO Spider
2.הכוונה במיסוך זה הצגת תוכן שונה לגוגל ולגולש(באנגלית Cloacking)
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
Cloacking  .......
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
שגיאת האיות תוקנה, תודה

4,355 שאלות

7,384 תשובות

9,949 תגובות

2,111 משתמשים

שאלות קשורות

2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 23/08/12 על ידי zanasurf <סגן> 4.5k צפיות
3 תשובות
קולות
0
2 תשובות
קולות
0
...