◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
787 צפיות

תכנית עבודה לקידום

על ידי 440 צפיות
שלום לכם,

אני מקדם אתר (שנבנה מחדש) לארגון והפקת חתונות,

בשבועות האחרונים קראתי המון על קידום,
בעיקר על מה לא לעשות.
אני מעוניין לדעת מה כן לעשות, כלומר,
לגבש דעה ותכנית עבודה קידומיות יומיומית.

כתובת האתר שלנו היא: http://ourevent.co.il

הפעולות שאני מבצע באופן יומיומי הן

- פרסום מאמרים וכתבות ענייניות בבלוג החתונות שלנו באופן יומיומי
- פעילות יומיומית בדף הפייסבוק + גוגל פלוס
- פעילות קבועה בתגובות ענייניות בפורומים\קבוצות בפייסבוק\קבוצות גוגל וכו' עם הוצאת קישורים לעמודי כתבות\קטגוריות הקשורות לשאלה הנשאלת.

האם דרכי הפעולה שלי מספיקות? מה עוד כדאי לעשות? במה כדאי להתמקד? מהיכן כדאי לקבל לינקים איכותיים לאתר שלי?

תודה רבה לעוזרים!

3 Answers

קולות
0
על ידי <סגן משנה> 2.0k צפיות
נראה שאתה עושה עבודה מצויינת.
האתר בנוי טוב(יש בעיות..), הכותרות מעודכנות, תיאורים, מטא טאגס לפייסבוק, הכל די מתוקתק. לגבי בעיות - אין כותרות H וחבל.


לדעתי, הכי חשוב, זה לגבש אסטרטגיה של ביטויים שאתה רוצה לקדם. אתה מקדם המון ביטויים מאד תחרותיים (תקליטן לאירוע, אולמות אירועים וכו) ולא מתרכז בשירות הראשי שאתה נותן שזה הפקת אירועים. אני לא יודע מה הכי נכון לך אבל קח בחשבון שקשה לקדם מספר כזה גדול של ביטויים תחרותיים ואולי, תפסת מרובה לא תפסת

וכמובן שיש עוד דברים..
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
הנהלת חברת גוגל כותבת לך בפירוש מה כן (!) לעשות:
"באופן כללי, מנהלי אתרים יכולים לשפר את דירוג האתרים שלהם על ידי יצירת אתרים באיכות גבוהה שמשתמשים ירצו להשתמש בהם ולשתף אותם" (https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=iw)

מה שאתה עושה (הגדלה מתמדת של תוכן האתר ופעילות במדיה החברתית) יכול להועיל רק בתנאי ש"יצרתם (!) אתר באיכות גבוהה שמשתמשים ירצו להשתמש בהם ולשתף אותם". משמע, מי שקובע (!) האם האתר שלכם ישיג את אחד המקומות העליונים בתוצאות החיפוש של גוגל לביטויים שבחרתם, על חשבון (!) מי שכבר נמצא שם, ומי שעוד שואף להגיע לשם על חשבונכם (!), הוא רמת שביעות הרצון היחסית (בהשוואה לתוצאות החיפוש המתחרות) של מבקרי האתר וכבר לא אלגוריתם מכני שסופר את "פעולות הקידום" שלכם ומודד את "איכותן".

זהו שינוי רדיקלי (!) בשיטת הדירוג של תוצאות החיפוש, שחל בדיוק לפני שנה, ומרבית מקדמי האתרים, כולל מחבר התשובה הקודמת, מתעלמים ממנו. אבל אם לזה הוא מתכוון ב"גיבוש אסטרטגיה של ביטויים שאתה רוצה לקדם", עליו גם להראות לך איך מה שאתה עושה ("עבודה מצויינת") מתיישב עם הדרישות החדשות של גוגל או, לחילופין, מדוע לדעתו יש להתעלם מהן.

קרא גם את השאלה והתשובות ב-http://www.askpavel.co.il/qa/12371.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
האם דרכי הפעולה שלי מספיקות? מה עוד כדאי לעשות? במה כדאי להתמקד?
בביקור מהיר באתר אני רואה שישנם "דרכי פעולה" שלא הצגת בשאלתך, ולא נראה שעיינת בהנחיות הבסיסיות של מנועי החיפוש, שכן נראה שהתוכן באתר מבוסס על דחיסת מילות מפתח ודפי סף באתר שחורגים מההנחיות של גוגל.
אמליץ לך לעיין בדף שפה:
https://support.google.com/webmasters/answer/2721311?hl=iw
ולהוסיף לתוכנית העבודה שלך גם טיפול בתכנים באיכות ירודה, והגדרת יעדים ברורים משום שלא ברור ממש מהם.

מהיכן כדאי לקבל לינקים איכותיים לאתר שלי?
בהתאם למאמרו האחרון  של Duane Forrester אתה לא אמור לדעת מאיפה הקישור הבא שלך אמור להגיע(לצורך העניין גם מאט קאסט צידד בדעתו) ואם אתה יודע אתה לא בדרך הנכונה.
לעיונך:
http://www.bing.com/blogs/site_blogs/b/webmaster/archive/2014/05/09/10-seo-myths-reviewed.aspx
אני לא בטוח שאני יכול להסכים איתם, אבל אין ספק שמדובר שהמלצה גורפת של שניהם, ואם זה מה שאתה מחפש אתה לא בדרך הנכונה.
למרות זאת אסטרטגיית קישורים וקונספט ויראלי דורש מחקר, מחשבה יצירתית, והכרה של הגולשים(אממ אולי גם מזל)
נכון יותר היה לשאול, אלו גולשים משתפים תוכן בתחום , ואיזה תוכן הם נוטים לשתף, ולבסס על כך, את אסטרטגיית הקישורים שלך, ולשלב אותה באסטרטגיית התוכן של האתר
על ידי
שלום מנשה, ראשית כל תודה רבה על תגובתך.

תוכל להסביר מעט על התגובה שלך?
היכן דחסנו מילות מפתח? והיכן בנינו דפי סף?

אם אתה מדבר על עמודי הקטגוריה באתר שלנו - אלו עמודים שיתמלאו בעסקים מהקטגוריה הנוכחית - תוכל להסתכל לדוגמא על עמוד "תקליטן לחתונה" - יש שם תקליטנים שעובדים איתנו, אנחנו פשוט רק עכשיו מגיעים לעסקים הללו וממלאים לאט לאט את הדפים הללו ולכן אני חושב שהם אינם דפי סף.
אני טועה?

בנוסף, תוכל להסביר לי מדוע אתה חושב שהתוכן באתר שלנו מבוסס על דחיסת מילות מפתח?
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
לעיונך:
http://screencast.com/t/qxoTGA0J
http://screencast.com/t/hzAdsXrbbnK
דחיסת ביטויי קידום, בכותרות, במבנה הדפים, ללא שום תוכן בעל ערך= דפי סף.
גם אם יש בהם רשימת ספקים, הם עדיין לא מספקים שום ערך חדש שלא קיים בעוד אלפי אינדקסים שתמצא ברשת
על ידי
אז מהי הדרך הנכונה להציג את העסקים הללו באתר שלי?
אני כן רוצה שהם יופיעו בעמודים לפי קטגוריות, כשזוג של מתחתנים מגיעים אני רוצה את האופציה להגיד להם - תיכנסו לדף התקליטנים באתר שלי - אלו העסקים שאני עובד איתם. כמובן עם אופציה לסנן לפי איזורים וכו'.

מבחינה קידומית - מהי ההמלצה שלך?
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
הדרך הנכונה זה לאפיין את הממשק, ואת המשתמשים שאליהם אתה פונה, ולהתאים עבורם את האתר.
הורדת והתאמת תבנית אינה הדרך הנכונה להציג תוכן באתר, זה אומנם אומר שיש לך מפתח או מעצב צמוד, או כישורים מתאימים, אבל לא יספיק לך(בעיקר כאשר אתה מתחרה באינדקסים כמו מתחתנים, mit4mit וברבים אחרים)

מבחינה קידומית, ההמלצה שלי, היא לתת לגולשים משהו בעל ערך משמעותי יותר מאשר דף שבו רק הכותרת משתנה מרכז\דרום\צפון ומשנה את מיון הספקים.
לדוגמה- אתרים ממיינים את העסקים לפי דירוגים\המלצות\נתונים אחרים בהתאם למה שהגולשים מחפשים.
אחרים נוטים גם לתת במה להמלצות, קשרים חברתיים, תוכן, וידאו ובוחנים את נותני השירות.
אלו דוגמאות של אתרים שכבר מצליחים בשוק, אתה צריך לחשוב איזה ערך אתה מספק באתר שידחוק אותם.

4,354 שאלות

7,384 תשובות

9,949 תגובות

2,091 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
0
4 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 6/01/14 על ידי רו 140 צפיות
...