אם היתה לנו גישה לציוני הרלוונטיות של דף אינטרנט לסדרת ביטויי חיפוש, היינו יכולים לעשות ניסוי - להוסיף למשל מילה באופן שתיארת ולראות האם ציון הרלוונטיות לביטוי החיפוש הקצר יורד (בשפתך: "הקידום שלו נפגע"), עולה או נשאר זהה. אבל מאחר ואין לנו גישה לציוני הרלוונטיות כל מה שנותר הוא לנחש ניחוש מושכל, על פי כל התובנות שרכשנו במהלך הניסיון המקצועי. שים לב - לא מדובר בניסיון אישי של מישהו שהוסיף מילה וצפה בשיפור במיקום הדף בתוצאות החיפוש לביטוי הקצר, כי לשיפור המיקום עשויות להיות עשרות סיבות חלופיות.
הניחוש שלי הוא שבמקרה זה ציון הרלוונטיות לביטוי החיפוש הקצר יורד.