א. התשובות שלי אינן מיועדות רק אלייך אלא לכלל קוראי מדור השאלות והתשובות. זו הסיבה שהן מרחיבות ומעמיקות מעבר לגבולות השאלה שנשאלה, בתקווה שגם השואל ילמד משהו מועיל מההרחבה וההתעמקות.
ב. "אתר פשוט לשיווק המוצר" איננו חנות שכונתית למכירת ספרים, זכיינית (ולא סניף) של רשת "סטימצקי", שאמנם לא מרוויחה כמו חנות במקום מרכזי בתל אביב או בקניון שמושך עשרות אלפי מבקרים ביום, אבל עדיין מצליחה למכור משהו. אתר כזה עדיין מתחרה על משיכת מבקרים באמצעי שיווק שבו יש מונופול מוחלט לחמשת תוצאות החיפוש האורגניות העליונות, ומונופול כמעט מוחלט למודעות ה-PPC העליונות.
ג. הדרך הנכונה לתכנן מיזם עסקי אינטרנטי מעשי (!) היא להתחיל מהאמצעים הדרושים להשגת תעבורה בהיקף הכי (!) גדול משוק יעד מאופיין היטב, ורק אז לחפש אחרי הדרך המתאימה ביותר למכור לו את המוצר שעבורו הוא עושה שופינג באינטרנט, על חשבון המתחרים הראויים שמוכרים להם עכשיו. אם לא מצאת את הדרך לכך, אין כל הבדל בין אי-ביי לאמזון כי שניהם ישלמו לך 0, ממש כמו לאתלט שמכריז שהוא הולך להתמודד על מדליית זהב באולימפיאדה, אבל הוא גם מכריז שהוא לא מתכוון להתאמן יותר מחצי שעה ביום.