◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
2.0k צפיות

תמונות לתוצאות בגוגל (של גוגל+)

על ידי 170 צפיות
תמונות לתוצאות בגוגל (של גוגל+)
מדוע לא מופיע פתאום בתוצאות החיפוש?

2 Answers

קולות
+1
על ידי <רב סרן> 19.0k צפיות
גוגל הכריזו על השינוי הזה לפני מספר ימים.
זה העדכון של Moz
http://moz.com/blog/bye-bye-author-pics
קולות
+1
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
אוסיף ואגיד שלטענת ג'ון מיולר מבחינה שנעשתה התמונות לא השפיעו על ה CTR והם החליטו לוותר עליהם לטובת אחידות תוצאות החיפוש במוביל\שולחני
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
תוצאות חיפוש עם תמונות בצידן לא זכו להעדפה ב-CTR בדפי ה-SERP של גוגל? פירוש הדבר הוא שגוגל כן ציפו להעדפה ב-CTR לאותם תוצאות חיפוש! ולמה שיצפו? - כי סביר ביותר להניח שהם ביצעו ניסוי לפני שהנהיגו את אופציית התמונות בצד בכל תוצאות החיפוש. או שפשוט החידוש הזה התיישן והפסיק להשפיע.

אם כך ההסבר להסרת התמונות שהצעתי ב-http://www.askpavel.co.il/blog/updates-28-6-14 הוא שגוי.
אנא תן לנו קישור לאותה טענה של John Mueller
 (Mueller = Müller ולא Miuller אז עדיף לדעתי לכתוב את שמו בלועזית).
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
תודה. קראתי עוד על מחבר הפוסט, Mark Traphagen, שמנסה להסביר את החלטת הנהלת גוגל להסיר את התמונות בצד. מצאתי גם את http://searchengineland.com/periodic-table-seo-elements-smx-advanced-2014-193894. מזה שנים אני מסביר פה ובפורומים האחרים מדוע הניסיון להעריך ב"שיטת דלפי" את משקלו של כל גורם בעבודת הקידום הוא ניסיון טפשי - כי לציון הרלוונטיות המשוקלל של דף אינטרנט לא יכול להיות ערך בעל גבול עליון. אם הוא לא מבין דבר כה פשוט, מה הוא כן מבין?
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
טענה נוספת שעלתה מתיימרת לטעון שהוספת התמונות פגעו בהחלטת המחפשים ללחוץ על מודעות האדורדס והטו את המחפשים לטובת התוצאות האורגניות.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
איפה הטענה הזו עלתה?

מספר הנכנסים לדף תוצאות חיפוש של גוגל הוא כמובן סופי, אבל גם מספר היוצאים ממנו דרך תוצאות החיפוש האורגניות שיש בצידן תמונה, בתוספת אלה שאין בצידן תמונה ובתוספת מודעות האדוורדס, גם הוא סופי, כי משיכת תשומת לב הנכנסים לדף לתוצאות החיפוש האורגניות שיש בצידן תמונה בא על חשבון תוצאות החיפוש שאין בצידן תמונה ועל חשבון מודעות האדוורדס, וזאת למרות שחלק מהיוצאים שבים לדף כדי לבקר בתוצאות חיפוש ובמודעות נוספות.

באותו האופן, הצגת שלושת מודעות האדוורדס העליונות מעל לתוצאות החיפוש האורגניות ובאותו רוחב טקסט, מושכת ודאי מבקרים על חשבון תוצאות החיפוש האורגניות, ובעיקר משלושת העליונות.

הטענה הזו איננה סותרת את הפרשנות האפשרית לטענה של John Mueller, שבדף תוצאות חיפוש שיש בו כמה תמונות בצד תוצאות החיפוש האורגניות אין בסה"כ יותר CTR בהשוואה לאותו דף תוצאות חיפוש לאחר הסרת התמונות (כי, כאמור, מספר הכניסות אליו סופי).
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
תודה.

אני מסכים עם הטענה של Randy Fishkin שיש פה סתירה כביכול, אבל אינני מסכים עם הטענה ש-John Mueller משקר. המדיניות הכוללת והעקבית של הנהלת חברת גוגל היא לא לשקר ביודעין בהודעות לציבור, אבל גם לחשוף רק אותו מינימום של מידע שמשרת את האינטרסים של החברה באותו הרגע. צריך אם כן לחפש הסבר יותר מעמיק, שיכול ליישב את הסתירה כביכול, במונחים של מדיניות כוללת ועקבית של הנהלת חברת גוגל, משהו שחשיבתו השטחית של Randy Fishkin לא מסוגלת לייצר, כפי שניתן ללמוד עליה מאז שהוא התחיל לפרסם את הגיגיו הפופולריים ברשת.

יחד עם זאת, שמחתי לראות שגם Larry Kim מציג (http://www.wordstream.com/blog/ws/2014/06/23/google-hummingbird) טענות שאני משמיע מזה כמה שנים בנושא השימוש באלגוריתמים הפועלים על פי עקרונות האינטליגנציה המלאכותית ושהנהלת גוגל שכרה לפני שנתיים את Raymond Kurzweil כמנהל ההנדסה של החברה לצורך זה.

4,354 שאלות

7,384 תשובות

9,949 תגובות

2,078 משתמשים

שאלות קשורות

2 תשובות
קולות
0
3 תשובות
קולות
+1
1 תשובה
קולות
+3
...