איפה הטענה הזו עלתה?
מספר הנכנסים לדף תוצאות חיפוש של גוגל הוא כמובן סופי, אבל גם מספר היוצאים ממנו דרך תוצאות החיפוש האורגניות שיש בצידן תמונה, בתוספת אלה שאין בצידן תמונה ובתוספת מודעות האדוורדס, גם הוא סופי, כי משיכת תשומת לב הנכנסים לדף לתוצאות החיפוש האורגניות שיש בצידן תמונה בא על חשבון תוצאות החיפוש שאין בצידן תמונה ועל חשבון מודעות האדוורדס, וזאת למרות שחלק מהיוצאים שבים לדף כדי לבקר בתוצאות חיפוש ובמודעות נוספות.
באותו האופן, הצגת שלושת מודעות האדוורדס העליונות מעל לתוצאות החיפוש האורגניות ובאותו רוחב טקסט, מושכת ודאי מבקרים על חשבון תוצאות החיפוש האורגניות, ובעיקר משלושת העליונות.
הטענה הזו איננה סותרת את הפרשנות האפשרית לטענה של John Mueller, שבדף תוצאות חיפוש שיש בו כמה תמונות בצד תוצאות החיפוש האורגניות אין בסה"כ יותר CTR בהשוואה לאותו דף תוצאות חיפוש לאחר הסרת התמונות (כי, כאמור, מספר הכניסות אליו סופי).