ערב טוב לכולם.
רציתי לשתף אתכם במשהו קטן שנתקלתי בו ממש עכשיו.
"בשנים האחרונות" מבחינתי היה תמיד פתיח למאמרי SEO, כשאין לכותב באמת מה להגיד על התחום (מהסיבה שהוא לא באמת מומחה) לכן תוכלו למצוא אלפי מאמרים כאלו שמתחילים במשפט כמו..."בשנים האחרונות ישנה מגמת עלייה בתחום..."
ממש ברגע זה בדף הבית של Ynet, מופיע אייטם כזה עם הכותרת "השתלת שיניים הולכת ותופסת תאוצה לאחרונה. למי זה מומלץ ואילו שיטות חדשות קיימות? מדריך".
האם במאמר יש משהו שמחזק את הטענה הזו כמו מספרים המציינים את המגמה ? כמובן שלא.
המאמר נראה בדיוק כמו אותם עשרות מאמרים אחרים שקראתי בפורטלים, מדריכים, אתרי של רופאי שיניים וכו', מאמר שלא מחדש כמעט דבר ומציג שוב את אותו התוכן שניתן למצוא במאמרים ישנים ב Ynet. עצוב לראות שפורטל כמו זה מפרסם תוכן כזה, זול שלא מועיל לאף אחד מלבד לספונסר ומעדיף להציג תוכן מכובס שמתחיל עם משפט הקסם הבא:
"שתלים דנטליים הם אחת ההמצאות הגדולות ביותר ברפואת שיניים בשנים האחרונות"
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4544442,00.html
שיהיה המשך ערב שקט