א. למה כל המידע לא יכול להיכנס לעמוד אחד? - גוגל סורק כמות מוגבלת של טקסט בכל עמוד, אבל הכמות עצומה. ואם Parallax לא מקשה, אפשר לשים בראש התוכן קישורים שמקפיצים לפרקים הפנימיים, ובתחתית התוכן קישור לאתר חיצוני תחת הכותרת "מידע נוסף ועדכונים".
ב. השאלה ששאלת "האם אתרים שהצליחו לפתור את זה בכלל מדורגים בביטויים תחרותיים?" היא שאלה שגויה, אם כי נפוצה מאד. במקום הראשון בגוגל לביטוי חיפוש נתון אפשר למצוא תוצאת חיפוש שמצטיינת יותר מכל תוצאות החיפוש המצטיינות האחרות, או תוצאת חיפוש שהיא הכי פחות גרועה מכולן, כי כולן גרועות! זו לא תחרות רובינשטיין לפסנתרנים שבה, אם חבר השופטים מוצא שאיש לא נמצא ראוי לפרס הראשון, מעניקים רק את הפרס השני והשלישי.
ג. SeoWho מעלה נקודה חשובה בטענה ש"...לקשה יותר לקדם אותו בביטויים מסויימים. בגלל שכל הביטויים מרוכזים במקום אחד זה יוצר דילול בביטויים", אבל צריך לקחת בחשבון שגוגל מודל 2014 כבר איננו גוגל מודל 2004 שעוד חיפש בתוך הכותרת ותג התיאור (ואפשר שגם בצפיפות צירופי המילים בטקסט) מה הם ביטויי המפתח העיקריים של האתר.