◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
1.2k צפיות

אתר PARALLAX

על ידי <סגן משנה> 2.4k צפיות
שלום חברים,
תהיתי לגבי קידום של אתר שהוא עמוד אחד בלבד, איך ניתן לקדם אתר שכזה כאשר אין אופציה להעלות תוכן חדש מאחר ואין עמודים פנימיים מלבד הדף בית היחיד.
איך אתרים אחרים פותרים את זה ונתקלתם בכך? (אני יודע שיש אתרים שמפרידים את הניווט בין עמודים שונים בURL כמו ב FORBES בעמודים הפנימיים - אך עדיין ידובר על 4 עמודים בערך מאחר וזהו העמוד הראשי)

האם אתרים שהצליחו לפתור את זה בכלל מדורגים בביטויים תחרותיים?

אני יודעה שאלו לא שאלות קלות, אך תוהה בנסיונכם העשיר אם נתקלתם בכזה.

תודה
על ידי 620 צפיות
פרלקס זה סיפור דומה לפלאש ו Ajax. הוא מציב אתגרים בכל הנושא של קידום אתרים בגלל שכל התוכן מרוכז במקום אחד וזה הופך את זה לקשה יותר לקדם אותו בביטויים מסויימים. בגלל שכל הביטויים מרוכזים במקום אחד זה יוצר דילול בביטויים. יש עוד חסרונות כמו אנליטיקס. השיטה הכי טובה לדעתי לפתור את הבעיה הזו היא לשלב את זה עם תתי עמודים. ז"א שדף הבית הוא פרלקס אבל חלק מהקישורים בתוכן שלו הולכים לדפים סטטיים. זה בעצם גורם לזה שלכל נושא ייחודי יהיה URL משלו.
על ידי <סגן משנה> 2.4k צפיות
זה הכיוון שאני חותר אליו ואתם רק מחזקים את הכיוון הזה, תודה רבה.

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
היי אבירן, טכנית אין שום מגבלה לספק בצמוד לדף פרלקס אתר דינאמי נוסף.

כמו כך, בהנחה שמתאימים את האתר להנחיות האיכות הטכניות של גוגל אין שום בעיה לספק תוכן דינאמי גם באתר פרלקס, וכמו כן לספק לדפים כתובות ייחודיות(עם עותק קנוניקלי שמור של כל דף).

להבנתי כשמדובר באתר של עמוד אחד מדובר באתר שמספר\מציג סיפור בעת הגלילה, בדרך כלל כמו סוג של ספר או עלילה, אין זה מונע ממך להוסיף לאתר גם פלטפורמה דינאמית עבור בלוגים או עבור מוצרים.

"האם אתרים שהצליחו לפתור את זה בכלל מדורגים בביטויים תחרותיים?"
לא ביצעתי מחקר כלשהו בכדי לבחון זאת.
אבל להערכתי כל עוד טכנית האתר נסרק ומנוע החיפוש יכול לאנדקס ולקרוא\להבין אותו לא ממש משנה אם יש אתרים שמדורגים בביטויים תחרותיים, כל עוד הדף באינדקס ונקרא נהדר אין שום סיבה שלא יחשף למחפשים
על ידי <סגן משנה> 2.4k צפיות
בהחלט, אתר פנימי לצד הדף הראשי זה ככה"נ הפתרון כמו ב whiteboard.is
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
למעט הווידאו ברקע, אני לא בטוח שאני יכול להתייחס אליו כאל פרלקס
על ידי <סגן משנה> 2.4k צפיות
אשמח לדוגמה אם כך לאתר שכזה?
yellowheadinc.com?
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
אני לא מעצב ולא יודע בידיוק מה ההגדרה הנכונה לאתר פרלקס(מניח לעצמי שעם תחקור זאת יותר לעומק תבין למה הכוונה שלי)
דוגמה לכמה אתרים שמצאתי מחיפוש מהיר בגוגל
http://www.wipro.com/future-thought-of-business/
http://www.vondutch.com/com/
http://pressels.com/
http://www.putzengel.at/
על ידי <סגן משנה> 2.4k צפיות
הבנתי את כוונתך.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אתר כזה מתאים אם כן רק לתכנים שמציגים מידע טקסטואלי או חזותי שאין צורך לשנות אותו או להוסיף עליו, ואם הוא מתחרה בדפים מאתרים רגילים שמציגים את אותו המידע בניסוחים שונים, אין שום סיבה שלא יצליח לגבור עליהם, למעט ביצוע עבודת קידום גרועה או מיושנת.
על ידי <סגן משנה> 2.4k צפיות
בהחלט, אך מדובר באתר שמתחרה באתרים שמספקים שלל אינפורמציה, הרעיון היה לצאת מאותה קביעות, הבעיה היא שיהיה קשה מאוד להתברג על אותן מילים מבלי שיופיעו בעמודים פניימים ובכלל בעמוד הבית. ולכן יהיה קשה מאוד להתחרות במצב שכזה.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
לא הבנתי - אם המבקרים הפוטנציאליים של האתר צורכים מידע שלא צריך לשנות אותו או להוסיף עליו, האתר מתאים ויכול לגבור על מתחריו. אבל אם הם צורכים שלל מידע מתרחב והולך הוא לא מתאים ולא יוכל לגבור על מתחריו. אלו אינן דרישות של גוגל אלא של משתמשי גוגל.
על ידי <סגן משנה> 2.4k צפיות
אין בעיה עם העלאת כל המידע מלכתחילה ולהפסיק, הבעיה היא שבמתכונת של עמוד אחד בלבד (לא משנה אם הוא מחולק ל4-5), המידע פשוט לא יכול להיכנס.
צריך להוסיף מידע מדי פעם אך עדיין המבנה של עמוד אחד לא עונה על כך.
לא דיברתי על הוספת עמודים בשביל גוגל - אלו עמודי חובה שמתכנני האתר ככל הנראה לא חושבים עליהם בשלב זה - ויתקלו בין אם אני עכשיו מרים דגל או כשהאתר יהיה בשלב מתקדם יותר.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
א. למה כל המידע לא יכול להיכנס לעמוד אחד? - גוגל סורק כמות מוגבלת של טקסט בכל עמוד, אבל הכמות עצומה. ואם Parallax לא מקשה, אפשר לשים בראש התוכן קישורים שמקפיצים לפרקים הפנימיים, ובתחתית התוכן קישור לאתר חיצוני תחת הכותרת "מידע נוסף ועדכונים".

ב. השאלה ששאלת "האם אתרים שהצליחו לפתור את זה בכלל מדורגים בביטויים תחרותיים?" היא שאלה שגויה, אם כי נפוצה מאד. במקום הראשון בגוגל לביטוי חיפוש נתון אפשר למצוא תוצאת חיפוש שמצטיינת יותר מכל תוצאות החיפוש המצטיינות האחרות, או תוצאת חיפוש שהיא הכי פחות גרועה מכולן, כי כולן גרועות! זו לא תחרות רובינשטיין לפסנתרנים שבה, אם חבר השופטים מוצא שאיש לא נמצא ראוי לפרס הראשון, מעניקים רק את הפרס השני והשלישי.

ג. SeoWho מעלה נקודה חשובה בטענה ש"...לקשה יותר לקדם אותו בביטויים מסויימים. בגלל שכל הביטויים מרוכזים במקום אחד זה יוצר דילול בביטויים", אבל צריך לקחת בחשבון שגוגל מודל 2014 כבר איננו גוגל מודל 2004 שעוד חיפש בתוך הכותרת ותג התיאור (ואפשר שגם בצפיפות צירופי המילים בטקסט) מה הם ביטויי המפתח העיקריים של האתר.
על ידי <סגן משנה> 2.4k צפיות
א. מאחר ויש הרבה עמודי מידע המפרטים על המוצרים (המטרה הסופית היא להוריד תוכנה המאגדת את המוצרים - בדומה לאופיס) אך המידע לא יהיה קיים בכלל באתר  - מה שיגרום לאחרים להופיע בביטויים עליו.
ב. המתחרים מקבלים הרבה תנועה ושיתוף לעמודים הפנימיים, כמו כן האתרים של המתחרים מתעדכנים באופן יומיומי בדברים חשובים, שלי לא יתעדכן כמעט כלל.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
מה יש לעדכן מדי יום בדף מוצר - האם צפוי שיתגלו תכונות חדשות ומפתיעות שלו?
על ידי <סגן משנה> 2.4k צפיות
לא מדובר על מוצר אחד, מדובר על למעלה מ100.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
על כל אחד מלמעלה מ-100 המוצרים יש לך מתחרים שמעדכנים לדברייך את דף המוצר שלהם מדי יום. מה יש לעדכן מדי יום בדף מוצר - האם צפוי שיתגלו תכונות חדשות ומפתיעות שלו?
על ידי <סגן משנה> 2.4k צפיות
איך תציג את 100 המוצרים שעל כל אחד צריך לכתוב מידע של how to באורך עמוד שלם, כמו כן איך הקורא בכלל יגיע אליו כשהוא יחפש אותו בגוגל, וכשיקליק על עמוד התוצאה הוא יחזור לעמוד הבית ואז יאלץ לחפש בעמוד עם 100 מוצרים את מה שחיפש, פשוט יצא.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נימוקים מצויינים לשכנע איתם את בעל האתר לזרוק את אתר ה-Parallax.

4,354 שאלות

7,384 תשובות

9,949 תגובות

2,091 משתמשים

שאלות קשורות

4 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 29/11/14 על ידי עמית עוז <סגן אלוף> 21.8k צפיות
2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 9/11/14 על ידי wmgary <סגן משנה> 2.0k צפיות
2 תשובות
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 17/10/14 על ידי ninecomp <סגן> 4.1k צפיות
...