אני חושב שהנושא לא ברור לך משום שאינך בוחן אותו נכון.
לגוגל ישנו אלגוריתם שבוחן את כותרת הדף, ולפיו מבין מה התוכן החשוב בדף.
זו בעצם עובדה שהוצגה בהאחד ההאנגאוטים שבהם השתתפתי(בין הייתר הוא גם בוחן ספאם)
הספקולציות לגבי אורך הכותרת, ואיך זה משפיעה על האלגוריתם הזה מתחלקות:
*יש הטוענים שכותרת קצרה וממוקדת חשובה יותר
*ויש האומרים שבידיוק ההפך מומלץ להשתמש בכל התווים האפשריים(אני בדרך כלל נוקט בדעה הזו)
וזאת כאשר לוקחים בחשבון שגוגל יכול לקצר כותרת ארוכה ולתמצט אותה, או בידיוק ההפך, לשכתב ולשנות כותרת קצרה\דלה מידי.
העניין הוא שמבוצעות בדיקות רבות במהלך הצגת הדפים בתוצאות החיפוש עבור המחפשים(+-200 בכל שאילתת חיפוש בהתאם לנתונים שאותם הציגו באחד הדיונים), ובהרבה מקרים משכתבים את הכותרות בצורה אלגוריתמית בכדי להציג את הכותרת הטובה ביותר עבור המחפשים.
אינני חושב שהנושא היה ברור לך אם אתה תתבסס על הספקולציות, מהם עדיף שתתעלם, הם רק יבלבלו אותך.....
היה לך קל יותר להבין שאתה לא צריך להתאים את הכותרת למה "שגוגל יעדיף" אלא אתה צריך להתאים את הכותרת למה שהגולש יעדיף ומה שימשוך אותו(תוך התחשבות במגבלות התווים הטכניות בהצגת הכותרות).
וזאת בהנחה שגוגל בוחן את "הצלחת" הכותרת בכל חשיפה ומתבסס על שביעות רצון הגולשים מתכני האתר.
כך היה קל יותר להימנע מבלבול וככה היה לך יותר נוח, ונכון להתאים את הכותרות המעודפות ביותר עבור הגולשים.
לדוגמה הדרך שבה אני יעדיף תתאים יותר לאופציה 2 ו 3 לפי הדוגמה שהצגת