אכן אין מנוס מלצטט אותם בתור אסמכתא שמוטלת בספק שגובר ככל שהזמן עובר ועד שהיא מתאשרת מחדש או מוחלפת באסמכתא למדיניות שונה, ולפעמים גם הפוכה.
הבעיה היא שאיש לא יוזם לחזור ולשאול את אנשי גוגל את אותה השאלה, ואנשי גוגל לא מתחילים Hangout או סרטון בהצגת התשובות הישנות שהגיע הזמן להחליפן. גוגל יוזם החלפה של הנחיות רק בדפי האתרים שלהם, וגם שם, כפי ששמת לב, לפעמים באיחור.
קידום אתרים איננו כאמור מקצוע של אגירת ידע מוסמך (באסמכתאות) אלא מקצוע של קבלת החלטות בתנאי אי-וודאות. בקידום אתרים (נגד מתחרים ראויים בתוצאות החיפוש) אי-הוודאות היא קיצונית וב"טכנאות אתרים" היא מועטת מאד.