1. פוטר לא מקדם אתר, שילובו אולי יכול להשפיע על מספר גורמים טכניים ועל הגלישה באתר, אבל זה רחוק מלגרום לקידום האתר.
בפן הטכני הוא יעביר PR לדפים הממופים בפוטר(כמו כל קישור) ויעזור לגוגל להבין את מבנה האתר.
בפן הפחות טכני בהנחה שהוא יתרום לגולשי האתר הוא ישפיע בצורה עקיפה על סיגנלים נוספים שאותם גוגל בוחן(הקשורים לחווית המשתמשים באתר)
2. לא ברור איך מתייחסים לעזרי ניווט בפן האלגוריתמי(לא הוצג על כך מידע מעבר לנקודות הטכניות שבסעיף 1)
למרות זאת דווקא אשמח לציין את ההנחיות למדרגים הידניים שהודלף לאחרונה, שם דווקא אפשר לראות שמדובר בחלק מאוד חשוב שהציגו למדרגים הידניים של גוגל.
בספר מתייחסים לתוכן הזה כ "Supplementary Content" דניאל שרף הציג זאת כ"תוכן משלים" בתרגום שהוא העלה לבלוג שלו:
http://goo.gl/j7udXc
בסעיף 2.4.2 תוכן לראות הרחבה, אמליץ בנוסף גם לעיין בספר ללא קשר לשאלה
http://www.slideshare.net/danaildonchevbg/google-search-quality-rating-program-general-guidelines-v5-37044005
3. זו נראית יותר כמו שאלה המתייחסת לחווית משתמש או בהתעמקות אסטרטגיית תוכן
אתה יכול לבצע מחקר ובדיקות ולדאוג שמה שיופיע בדפים הללו יספק ערך לגולשי האתר(המקסימום שתוכל לעשות)
4. כנל פה, שאלה הפחות רלוונטית למקדמי אתרים כמו שהיא רלוונטית לאנשי UE\UI
5. כדאי שתוודא שמי שמבצע לך את עיצוב האתר הוא איש מקצוע, כי מביקור באתר נראה שמי שעיצב אותו הוא אתה או מישהו עם רקע טכני.
אחרת אתה עושה יותר נזק מתועלת.
נתתי לכך דגש גם בשאלה הקודמת לגבי הסלידר עליון, מה שנראה לך יפה לאוו דווקא יראה יפה באותה המידה למבקרי האתר וספק אם יתרום להם.
כנל לגבי התפריט העליון שנראה יותר כמו תפריט שעוצב על ידי טכנאי מחשבים ולא איש מקצוע(השכרת מחשב אפל, מחשבי מקינטוש, קידום אתרים אה??)