זאת לא הוכחה לוגית שתקפה תמיד ובכל מקרה (!) אלא רק הסתייגות, שאני שותף לה, מה עוד שהייתי הראשון לכתוב וללמד אותה, בדבר התוקף המוגבל בזמן של תוצאות ניסוי מבוקר יחיד (!) בקידום אתרים, בנוסף להסתייגויות שהצגתי מעלה בתגובה הראשונה לתשובה שלך. אפשר בהחלט שתוקף תוצאות הניסוי הסתיים כבר, רגע לאחר הסקת המסקנות ממנו, שלא לדבר על פרסום המסקנות לציבור, אם פורסמו. אבל זה לא אומר שהתוקף של כל (!) הניסויים המבוקרים (שעומדים בשני התנאיפ ההכרחיים: 1. החזרת המצב לקדמותו מחזיר בתוך זמן קצר גם את המיקומים הקודמים, פחות או יותר; 2. הצלחה לשלול הסברים סיבתיים חלופים) מסתיים גם הוא רגע לאחר הניסוי, ולא עד שגוגל מחולל שינוי שגורם לשלילת תוקף מסקנות הניסוי המבוקר.
נוסף על כך, אין שום סימוכין לטענה שלך שאם לאתר יש 20 דפים או 120, לוקח לגוגל חודשים רבים לסרוק ולחשב מחדש את ציוני הרלוונטיות של כל הדפים יחד. בדוק את קצב עדכון דפי המטמון של אתרים אחדים.
אם אתה רוצה להיות עקבי, אתה צריך גם לשלול מראש ובפומבי את האפשרות של כל תועלת מעשית מכנס Next Case.