◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
457 צפיות

אתרים בינלאומים

על ידי 290 צפיות
שלום רב ,
השאלה שלי עוסקת בקידום בינלאומי ומניעת שכפול תוכן.
הסוגיה : דומיין ראשי בו כמובן יש תוכן ומתחת לאותו דומיין יש מספר סאבדומיינים המיועדים למדינות שונות והתוכן מהאתר הראשי מתורגם לשפות המדינות השונות ( ספרדית, אנגלית וצרפתית ).
הפתרון לפי מיטב הבנתי : להוסיף לאתר הראשי תגיות alternate ( בהתאם לכל מדינה ):
 
<link rel="alternate" hreflang="es" href="http://es.example.com/" />

האם זה הפתרון הנכון( או אחד מהפתרונות השונים ) ?
לפי מה שראיתי באתרים אחרים כמו http://www.imesh.com/ הם אינם עובדים כך ומעדיפים מכל סאבדומיין של השפות השונות לנתב קנוניקל לאתר הראשי. מדוע? ואיך גוגל עדיין מאנדקס את הסאבדומיינים? הרי העמודים הללו היו צריכים להעלם מהמנוע חיפוש במידה והקנוניקל מנתב חזרה לדומיין הראשי.

שאלה נוספת, מה עושים במידה ויש דומיינים שונים לכל מדינה ומדינה והתוכן מתורגם?
לדוגמא,
http://www.example.es
http://www.example.it
http://www.example.ca
vהאם גם במקרה הזה יש לעבוד עם תגית alternate או שאין צורך לעשות דבר?

תודה

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
"האם זה הפתרון הנכון( או אחד מהפתרונות השונים ) ?"
בהחלט, IMESH משתמש בתגית הקנוניקל בצורה קלוקלת ודיי יורה לעצמו ברגל.

"ואיך גוגל עדיין מאנדקס את הסאבדומיינים? "
מקווה לטובתם שהוא לא יישם את הקנוניקל, אבל כמו שאני רואה בבדיקה טכנית מזורזת על סאב דומיין מזדמן נראה שהוא מסיר אותו לטובת הדומיין הראשי.
תוכל לראות זאת בעזרת שאילתת INFO:
https://www.google.co.il/search?q=info%3Ahttp%3A%2F%2Fes.imesh.com%2F

הטמעה עבור דומיינים עם סיומות שונות היא אותה ההטמעה(כל גרסה מפנה לשאר הגרסאות)

אולי תעניין אותך המצגת שפה:
https://plus.google.com/+MenasheAvramov/posts/1ZHSAUX6SUj
מדובר במצגת בתחילת ההאנגאוט על SEO לאתרים בינלאומיים
קולות
0
על ידי <סגן משנה> 1.5k צפיות
נערך על ידי
גוגל מדגישים שאחת הדרכים למניעת בעיות של "שכפול תוכן בתרגומים" היא תגיות alternate בידיוק באופן שכתבת, נוח וקל מאד, בווב מאסטר אתה אחרי זה אפילו רואה אישור שהקרולר זיהה את התגיות.

פתרון שני אם יש לך איזשהי בעיה לגעת בhead של האתר היא sitemap.xml שמדגיש את המעבר מגרסה לגרסה, מפורט מעולה כאן:
https://support.google.com/webmasters/answer/189077?hl=en

במקרה האחרון שציינת אם אתה מנסה לטרגט למדינות ספציפיות אתה יכול לפעול בצורה כזו:
link rel="alternate" hreflang="en-us" href="http:// www . example.com
link rel="alternate" hreflang="en-ca" href="http:// www . example.ca
וכך להורות איזה דומיין מופנה לאיזה מדינה, אפילו אם שני דפים הם באותה שפה.
שימושי מאד בספרדית לדוגמא, ששונה בארגנטינה מספרד, מקסיקו וכ'ו.

במקרה של איימש, מנשה אמר וצדק, בהחלט יריה ברגל.
אולי יש להם איזשהי סיבה הגיונית שנשגבת מבינתנו..

4,354 שאלות

7,384 תשובות

9,949 תגובות

2,092 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
0
...