גוגל מדגישים שאחת הדרכים למניעת בעיות של "שכפול תוכן בתרגומים" היא תגיות alternate בידיוק באופן שכתבת, נוח וקל מאד, בווב מאסטר אתה אחרי זה אפילו רואה אישור שהקרולר זיהה את התגיות.
פתרון שני אם יש לך איזשהי בעיה לגעת בhead של האתר היא sitemap.xml שמדגיש את המעבר מגרסה לגרסה, מפורט מעולה כאן:
https://support.google.com/webmasters/answer/189077?hl=en
במקרה האחרון שציינת אם אתה מנסה לטרגט למדינות ספציפיות אתה יכול לפעול בצורה כזו:
link rel="alternate" hreflang="en-us" href="http:// www . example.com
link rel="alternate" hreflang="en-ca" href="http:// www . example.ca
וכך להורות איזה דומיין מופנה לאיזה מדינה, אפילו אם שני דפים הם באותה שפה.
שימושי מאד בספרדית לדוגמא, ששונה בארגנטינה מספרד, מקסיקו וכ'ו.
במקרה של איימש, מנשה אמר וצדק, בהחלט יריה ברגל.
אולי יש להם איזשהי סיבה הגיונית שנשגבת מבינתנו..