תודה רבה על התשובה המפורטת!!!
אני לא בטוחה שאני מבינה את כוונתך בנושא חוסר המשמעות של הצמדת ערך לרמת קושי. הערך הוא כמובן יחסי לבדיקה ברגע נתון, ובא לייצג, כפי שציינת, פער ועל אף שאין הוא מדויק, יש בו בכל זאת התחשבות בקריטריונים מסוימים שעל אף שגוגל אינה מפרטת מהם, ישנן לא מעט תאוריות בנושא. MOZ, חברה מאוד מבוססת בתחום, מציגה רמת קושי, האם אתה סבור שאין ברמת הקושי שהם מציגים מידע שאפשר להכליל אותו (ביחד עם אלמנטים נוספים) ב אסטרטגיית ה- Keywords שלנו?
לגבי מתחרים, הגישה היא לבדוק גם מה הם עשו, אבל לגבש אסטרטגיה עצמאית, שלוקחת אותם בחשבון אבל לא רק.
לגבי חיפושי גוגל, הבנתי שגוגל הורידו משמעותית את מספר חיפושי הסרק, בגלל זה הכלי החדש שלהם מציג הרבה פחות חיפושים למילה מסוימת ממה שהציג הכלי הישן.
אבל לא ברור לי הטלת הספק בבחינת החיפושים החודשיים כמדד להערכת מילה כזו או אחרת. ממה שאני מכירה (ואולי אני טועה ממש), זה אחד הפרמטרים הבסיסיים בהערכה של מילת חיפוש - כמות החיפושים החודשיים. האם אתה מציע פרמטר אחד?