◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
645 צפיות

כלי לתכנון מילות מפתח

על ידי 200 צפיות
שלום חברים,
בבדיקה שעשיתי בזמנו לאחד הביטויים שאני מקדם בכלי מילות המפתח הישן הכלי הראה לי שעל הביטוי המבוקש יש כ 880 חיפושים חודשיים ( מדויק כמובן ).
בכלי החדש על אותו ביטוי יש כ 350 חיפושים בלבד.
כמובן שמלבד הביטוי הזה אני רואה ביטויים נוספים בהם יש הבדלים רבים בנפח החיפוש החודשי.

האם אתם יודעים מה מקור ההפרש וממה הוא נובע? אולי אני פשוט לא משתמש בכלי החדש כמו שצריך?

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
הסבר סביר: בעבר נתוני החיפוש כללו שיעור גבוה מאד של חיפושי סרק. גוגל פועלים מזה כמה חודשים לחסום כלים אוטומטיים לאיתור מיקומים, וזה מקטין את שיעור חיפושי הסרק.
קולות
–2
על ידי 120 צפיות
הנתונים עכשיו נכונים רק לקידום ממומן. לפניכן הo היו נכונים לקידום אורגני.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
מה פתאום?! אלה נתוני חיפוש ולא נתוני ביקור. אם לא השתנה משהו לאחרונה, כאשר את מקישה ביטוי חיפוש בחלון של גוגל,  אין לך אופציה לבחור רק בין תוצאות חיפוש אורגניות או רק בין תוצאות חיפוש של קידום ממומן.

4,356 שאלות

7,386 תשובות

9,949 תגובות

2,128 משתמשים

שאלות קשורות

2 תשובות
קולות
+1
2 תשובות
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 27/03/14 על ידי ninecomp <סגן> 4.1k צפיות
2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 17/09/13 על ידי avivmanor8 250 צפיות
...