כל הכבוד.
א. גוגל מדריך את המשווקים איך לנהל בעצמם את מסעי הפרסום באדוורדס גם ללא העזרות במומחה חיצוני - מקצוענות ברמה 1. חומר ההדרכה מצוי באינטרנט ויש טעם להתחיל ממנו. מונחים מקצועיים לא מוכרים (כגון "PPC", "יחס המרה", "דף נחיתה" וכו') מוסברים בתוצאות החיפוש של גוגל ובדפי ויקיפדיה.
ב. מה שגוגל לא מספר, ואפשר שגם הידיד שלך לא יודע או לא יודע שחשוב להסביר, הוא שניהול מסע פרסום איננו דומה לעבודת תחזוקה ושמדובר יותר מכל בהתגוששות בזירה, ובשלב זה מול מתחרים רבים שחלקם הרבה יותר מקצוענים ממך. כך למשל, אם את מתחילה עכשיו לפרסם מודעת אדוורדס לביטוי התחרותי [טיסות זולות לאירופה] את כבר נתקלת ב-11 מפרסמים מתחרים (מתחלפים) בדף תוצאות החיפוש הראשון של גוגל לביטוי הזה ובעוד 10 שמתחרים ביניהם במה שנקרא תוצאות החיפוש ה"אורגניות".
ג. כניסתך לזירה לא מגדילה את מספרם של מי ששואלים בגוגל [טיסות זולות לאירופה], ולכן כל רכישת כרטיס טיסה אצלך נגזלת ממישהו אחר, ולהפך. כדי לנצח את המתחרים לא די שתעשי את מה שלמדת ואת מה שכולם עושים, כי לכולם ידע זהה, או עדיף על שלך. זה עניין של אישיות, ולא של ידע - את חייבת להפגין ולנהוג באסרטיביות, שלא לומר אגרסיביות, ואם אין לך או שלא נוח לך עם זה, אל תיכנסי לזירת התגוששות!
ההמשך יבוא אחרי שתגיבי.