◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
3.7k צפיות

אסטרטיגיית הצעת מחיר אוטומטית

על ידי 120 צפיות
שאלה לגבי אסטרטגיית הצעת מחיר
אני די חדש בתחום,

הצעת מחיר אוטומטית או ידנית?

האם האוטומטית באמת עובדת?

ובכמה ידנית יכולה לחסוך לי כסף בחודש?,
ואם אכנס לתחום הזה של ידנית , מה הצעדים הראשונים עליי לנקוט או לדעת אותם מראש בידנית,
על ידי 120 צפיות
ומהם הפרמטרים , שאני צריך לדעת , בשביל לקבוע מחיר לקליק ידני
על ידי 120 צפיות
ואם בחרתי באוטמטית , וקבעתי שהסכום היומי שלי הוא 200 ש"ח ,
האם זה מבטיח לי שאני יופיע בין ה11 מודעות הראשונות בדף הראשי שלי גוגל?
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אין ומעולם לא הייתה דרך לקבוע (!) את המחיר לקליק, אלא אם יצא המקרה ואתה תהיה המפרסם היחיד על אותם ביטויי חיפוש. ראה תשובה יותר מפורטת בהמשך הדף.

3 Answers

קולות
0
על ידי <רב סרן> 19.0k צפיות
תתחיל בהצעת מחיר ידנית, בהמשך אפשר לעבור לאופטימיזציית מחיר לקליק. אני לא ממליץ על הצעת מחיר אוטומטית בהתחלה.

תערוך מחקר מקיף למילות המפתח שלך ותגדיר מילות מפתח בהתאמה מתאימה (אם אתה חדש אל תתחיל בהתאמה רחבה), תבדוק את ציון האיכות למילים שהגדרת ותוודא שהוא גבוה מספיק לשלב הראשון.

לגבי השאלה  האחרונה, הצעת מחיר אוטומטית עשוייה להבטיח מיקום גבוה בתוצאות החיפוש, אך אין זה אומר שהקמפיין יעבוד בצורה הטובה ביותר, המטרה שלך היא להגיע למקסימום תוצאות במינימום השקעה, הצעה המחיר הזו היא הבזבזנית ביותר
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
מה שהכי חשוב זה לא לחסוך כסף אלא להשיג יחס המרה מירבי בתוך דף הנחיתה על כל שקל שאתה משלם. שיטת הביד - ידנית או אוטומטית - לא מבחינה בין יחס המרה גרוע או מצויין, אם כי מסתבר שהיא יכולה להשפיע על יחס ההמרה.

קרא את http://www.askpavel.co.il/qa/16088. אפשר שתמצא שם תובנות מועילות.
קולות
0
על ידי 520 צפיות
קבל את המדריך השלם, האולטימטיבי לאסטרטגיות של הצעות מחיר בגוגל חיפוש.
זהו אחד המאמרים היותר מקיפים שכתבתי על כל 8 סוגי הצעות המחיר, כולל טיפים מניסיוני על איזה סוג של הצעת מחיר מתאים לאיזה קמפיין.
https://www.seoreport.co.il/5265/google-ads-bidding-strategies/

אם תנסה להדפיס, יש בערך 22 עמודים...

בהצלחה,

זהר עמיהוד
מוביל עסקים להצלחה באינטרנט
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
moved על ידי
חברנו Itay Brenner פירסם אתמול במדור החדשות שלו שינויים בממשק של Google Ads (השם החדש של Adwords). התרשמתי שמרבית החידושים נועדו להקל על המפרסם שימוש באופטימיזציה הסטנדרטית המתוחכמת ש-Google Ads מספק לו, ומשכלל בהתמדה, עד כדי אובדן מלא של הצורך להשתמש בבעלי מקצוע לצורך שיפור מתמיד של הביצועים כנגד עבודת שיפור הביצועים של המתחרים על אותו שוק יעד. אני מזכיר תמיד לקוראים שלמפרסם אין דרך להגדיל את מספר משתמשי גוגל ששואלים מדי יום את אותם ביטויי חיפוש, ולכן הדרך היחידה לשפר את הביצועים של מסע הפירסום היא באמצעות גזילת (!) קליקים ממסעי הפירסום של המתחרים באמצעות הגדלת הביד לקליק ושיפור מתמיד של ציון האיכות של מסע הפירסום. מאידך, אופטימיזציה אוטומטית לא יכולה הרי להבטיח (וגוגל מציג זאת) את אותו הביד ואת אותו מיקום בסדר הצגת המודעות למספר רב של מפרסמים על אותו שוק יעד, אלא אם לראשון המפרסמים שהשתמש במערכת האוטומטית מובטח הביד והמיקום שהוצגו לו יישמר לו, למפרסם השני יוצג ביד ומיקום שלוקח בחשבון את מה שהובטח לראשון, וכך הלאה. אבל אין דרך לדעת שזה המצב, כי את זה גוגל לא מספר, ולכן בכל שוק יעד ספציפי המפרסם עלול למצוא את המודעה שלו, בסופו של דבר, במיקום שבו ה-ROI שלילי בשל העובדה שבמיקום זה לא צפויים יותר קליקים מלקוחות טובים שכבר המירו במודעות הקודמות בסדר הצגת המודעות, והלקוחות הרעים שכן מקליקים לא ימירו.
https://www.askpavel.co.il/blog/news-2-9-18

4,354 שאלות

7,384 תשובות

9,949 תגובות

2,091 משתמשים

שאלות קשורות

...