אין זה הפעם הראשונה שאתה מחליט שהבנת למה הטראפיק ירד ומציג בצורה מחלטת את הגורם.
בהתבססות על המקרים הקודמים, האם אתה אתה עדיין חושב שנכון להציג בצורה כלכך מוחלטת שמצאת את הגורם ל"נפילה"
במקרה ותשאל אותי דיי מיותר לדחוס מילת מפתח בצורה רוחבית בכל דפי האתר.
למרות זאת אם מדובר בשם המותג תמצא אפילו המלצה לשילוב שם המותג בטיטל
https://support.google.com/webmasters/answer/35624?hl=iw
"מתג את הכותרות שלך, אך באופן מתומצת. הכותרת של דף הבית באתר היא מקום טוב לכלול מידע נוסף על האתר - לדוגמה,....."
אני הייתי מוותר על דחיסת הביטוי, אבל אני בספק אם זה מה שעומד מאחורי הנפילה.