◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
536 צפיות

פילוח מודעה בגוגל ADOWRDS

על ידי 120 צפיות
אם יש מסע פרסום לנעלי גברים

פילחתי את המסע לשתי קבוצות מודעות: נעלי אלגנטיות לגברים  , והשניה נעלי ריצה לגברים
ובכל קבוצה השתמשתי בכמה מילות מפתח :

נעלים אלגנטיות לגברים:
מילות מפתח:
קנה לנעליים לגברים
נעלי גברים במבצע
נעליים חדשות לגברים

קבוצה מודעות שנייה:   נעלי ריצה לגברים
מילות מפתח  :
קנה נעלי ריצה
נעליים ספורט חדשות
נעלי ריצה לגברים

וכשתופיע המודעה בכותרת תופיע מילת מפתח אחת  והטקסט האישי שלה

השאלה היא שכל מילת מפתח, המחיר לקליק הוא שונה ,
נאמר קנה נעלי ריצה  מחיר לקליק הוא 2 ₪
נעלי ספורט חדשות המחיר לקליק 7 ₪

אם כן?,  איך עליי לכוון את התקציב היומי במחיר לקליק ?  אני מעוניין לשם תקציב של עד 100 ₪ ליום ולא יותר,

תודה,

1 Answer

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
בחירת ביטויי המפתח תמוהה בעיניי. מה זה "נעליים ספורט חדשות"?
יש שוק יעד שמחפש בגוגל "נעלי ספורט חדשות" כדי שלא יציעו לו  "נעלי ספורט משומשות"?
על ידי
מילות המפתח שרשמתי הם לא מה שאני ישים .
לשאלה עצמה יש תשובה?
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אין תשובה על פי נוסחא לשאלה שלך. אם המחיר לקליק שגוגל מציינים לקבוצה אחת הוא 7 ש"ח, אתה יכול להציע גם 2 ש"ח ואפילו גם 30 אגורות. זה ישפיע על מיקום המודעה בסדר הצגת המודעות, ישפיע על מספר הקליקים שתקבל, וכנראה שגם על יחס ההמרה (אחוז המכירות) בקרב מי שהקליקו (ראה: http://www.askpavel.co.il/qa/16088).

4,354 שאלות

7,384 תשובות

9,949 תגובות

2,091 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 19/12/14 על ידי mail22 120 צפיות
1 תשובה
קולות
+1
1 תשובה
קולות
+1
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 5/02/15 על ידי eraz44 120 צפיות
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 8/01/15 על ידי david578 120 צפיות
...