שוקי, תאמין לי שאני עוד לא למדתי את כל החומר של גוגל, למרות שאני לומד אותו כבר 13 שנים, ובשלושת השנים האחרונות בהיקף של 10-12 שעות ביום.
אם יש מקום שבו הנהלת חברת גוגל מסכמת את כל ההנחיות שלה לבעלי\מנהלי אתרים במשפט אחד, זה באותה הנחיה שאליה הפניתי אותה בתגובה הקודמת:
"באופן כללי, מנהלי אתרים יכולים לשפר את דירוג האתרים שלהם על ידי יצירת אתרים באיכות גבוהה שמשתמשים ירצו (!) להשתמש בהם ולשתף אותם."
במילים אחרות, אם יש 100 בעלי אתרי מוצרי חשמל באינטרנט שהאתרים שלהן מוצגים בתוצאות החיפוש לביטוי חיפוש כמו למשל "קניית מקרר באינטרנט", ויש נניח 500 משתמשי גוגל ששואלים את ביטוי החיפוש הזה מדי יום, ומי שמקדם את אחד האתרים, שנמצא נניח במקום 8, לגרום למספר הכי גדול מתוך אותם 500 לרצות להשתמש (!) דווקא באתר שלו, האתר יקפוץ ממקום 8 למקום 1! ואז, יש להניח, מספר עוד יותר גדול מתוך אותם 500 ליום ירצו להשתמש באתר הזה דווקא, מה שיגדיל עוד יותר את המכירות.
אם לא זה מה שלמדת מתוך החומר של (!) גוגל שקראת, אז לא למדת את החומר של הנהלת חברת גוגל עצמה אלא מה שהמציאו כל מיני מקדמי אתרים, כי בשום חומר של (!) הנהלת חברת גוגל לא הוזכר מעולם ותק האתר כגורם שנלקח בכלל בחשבון לצורך הדירוג. אם הנהלת חברת גוגל היתה מחליטה אחרת (לתת למשל עדיפות מכרעת לותק האתר) היא היתה מנחה אותך ואת שאר בעלי\מנהלי אתרים לרכוש אתר ותיק. אבל היא לא עושה זאת.
המערכת של גוגל יכולה להכיר את האתר שלך מיד כאשר האתר "יעלה לאוויר" ותרשום אותו ב"כלי למנהלי אתרים" (WMT) של גוגל. ובעניין הקישורים אני מרבה לכתוב שקישורים שנועדו רק להראות לגוגל שיש לך הרבה קישורים הפכו לאסורים, אבל קישורים שמזרימים לך מבקרים, והם גם מרוצים מאד ממה שמצאו באתר שלך הם מבורכים.