אתה מספר למעשה ש-40% ממבקרי אותו דף (שחלקם או כולם מגיעים אליו בזכות המיקומים הגבוהים שלו בתוצאות החיפוש של גוגל) כן מבקרים בשאר דפי האתר. זה לא נשמע גרוע בכלל.
אם הדף לא עוזר לשיפור המכירות באתר (איך תדע זאת ללא סגירת הדף למשך מספר הימים הדרוש?) אפשר בהחלט שאתה משיג את המקסימום האפשרי מהשילוב (הזיקה) שבין אוכלוסיית המבקרים שצורכים את השרות החינמי הספציפי שאתה מציע בדף לבין מה שהאתר משווק. אני זוכר מקרה שבו לפני הרבה מאד שנים חנות רהיטים מסויימת הציעה תיק פשוט וזול לכל מי שיבקר בחנות. אנשים באו, לקחו את התיק ועזבו.
ברמת ההכללה הזאת אי-אפשר להציע רעיון ספציפי מה הוא השרות החינמי החלופי שישפר את הזיקה, ובכך גם את המכירות, או תרגיל שיווקי אחר, כי רק אתה מכיר גם את מאפייני מוצרי החנות, גם את מאפייני השרות החינמי, ואולי גם את מאפייני צרכני השרות החינמי ובמה הם שונים ממאפייני צרכני מוצרי החנות.