◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
415 צפיות

כיצד לפעול כשדף כבר אינו רלוונטי?

על ידי 210 צפיות
נערך על ידי
אני מנהל אתר שמתעסק במכירת כרטיסים.
מהי הדרך הנכונה ביותר לפעול כאשר הדף של ההופעה
כבר אינו רלוונטי (יום לאחר ההופעה).

האם לעשות noindex, robot.txt או אולי להפנות לדף אחר באתר
או לשנות את תוכן הדף עם הסבר שההופעה נגמרה (או משהו בסגנון)?

אשמח לתשובה בנושא

תודה

3 Answers

קולות
0
על ידי 210 צפיות
אולי בעצם לעשות הפניית 301?
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
ריבוי דפים לא יועיל לקידום האתר, מה עוד שמבקרי דפי ההופעה שכבר התקיימה יאותתו לגוגל על אכזבה מהביקור. ממליץ לך להסיר את הדפים הללו מקובץ ה-robots.txt, אלא אם תטרח ותעבוד גם לשנות את טקסט הדף כדי להודיע שהיא כבר התקיימה, להוסיף טקסט שמצטט ביקורות חיוביות ו\או מקשר למקור, ובמיוחד - להמליץ למבקרים על הופעות עתידיות שפונות לאותו טעם קהל.
על ידי
תודה על תשובתכם...שיחה עם מוקד התמיכה של גוגל ממליץ:
Use the unavailable_after tag (right from the beginning) and/or make those events "noindex" after they expire.

החלטות החלטות... :)

המשך יום נעים.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
התשובה של גוגל אכן מתייחסת לפעולה שיש לעשות לאחר (!) שהחלטת לא להשתמש יותר בדפים הללו. אני התייחסתי לאפשרות שתחליט להמשיך ולהשקיע עבודה כדי להמשיך להפיק מהם תועלת. אינני מכיר את שוק היעד שלך, אבל ביקורות על הצגות תיאטרון, הופעות בלט וקונצרטים של מוסיקה קלאסית ואחרת מתפרסמות לאחר (!) המופע ולא לפניו.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
מסכים עם עמנואל, אם אחרי ההופעה לדף אין ערך אז אפשר לוותר עליו (למרות זאת מומלץ לדאוג לאסטרטגיית תוכן ולשפר את דף ההופעה גם אחריה)

4,354 שאלות

7,384 תשובות

9,949 תגובות

2,091 משתמשים

שאלות קשורות

4 תשובות
קולות
+2
שאלה נשאלה על ידי 3/12/13 על ידי oded050 <סגן משנה> 1.1k צפיות
3 תשובות
קולות
0
1 תשובה
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 14/08/14 על ידי talh 240 צפיות
...