בהנחה שאתה מדבר על CTR בדף התוצאות של גוגל, מחשבה יפה מאד.
הייתה תקופה שעברה בי המחשבה לעשות כמוך והגעתי למבוי סתום - הסיבה היא שאין דרך למדוד את התוצאות של הטסט הזה.
אני אנסה להסביר.
אם נבטל לרגע את השפעת ה לmeta title ו meta description של הדף שלך, ככל שדף מדורג במקום גבוה יותר הCTR שלו גבוה יותר נכון?
לדוגמא - דף המדורג במקום 1 = 25% מהמחפשים לוחצים עליו.
דף המדורג במקום 2 = 13% מהמחפשים לוחצים עליו.
וכ'ו..
העניין הבעייתי עם דירוגים הוא שהם דינמיים לחלוטין.
בכל מדינה, בכל ברווזר ואצל כל משתמש אתה יכול לראות את הדף שלך מדורג על אותה מילת חיפוש במקום אחר - דבר שישפיע מאד על ה CTR מן הסתם.
לכן - גם אם עשית טסט ושיפרת את ה meta data שלך והם עובדים הרבה יותר טוב ממקודם, מספיק שגוגל יוריד אותך 4 מקומות ליומיים וחצי וכל חישוב ה CTR הממוצע שאתה רואה בwebmaster tools כבר לא כל כך רלוונטי.
לכן הייתי מציע לך לעבוד על שיפור CTR בפנים האתר, בכל דף, על כל כפתור חשוב באתר שלך - דברים כאלה אפשר למדוד בקלות יחסית, לעשות טסטים ואופטימיזציה שוטפת.
ואם מישהו חושב שכן יש דרך - גם אני אשמח לגלות אותה :)
בהצלחה רועי!