א. הוא "לא יכול להניח (לאחר כמה חודשים) שבכל יום תהיה מכירה (או כמה מכירות) מכמה דפים שהוא בנה בעבר, כך שבסוף החודש יתקבל סכום נאה, או לפחות "דמי כיס" נחמדים". לדפי הנחיתה הללו צריך להביא (!) תעבורת מבקרים בהיקף "נאה" כדי שיהיו מספיק מכירות שגם עמלת המכירה מהן תהווה סכום נאה.
בקידום אורגני אתה צריך לגרום לדפי הנחיתה להשיג מיקומים עליונים (בדרך כלל 1-5) בתוצאות החיפוש לביטויי החיפוש שנשאלים הכי הרבה על ידי שוק היעד לאותם מוצרים. כפי שכבר הבנת, המיקומים הללו לא ממתינים לך - הם כבר תפוסים על ידי דפי הנחיתה של משווקים אחרים (כולל בדרך כלל גם של היצרן שמציע לך לשווק את מוצריו), ואתה צריך להצליח לגזול (!) מהם את המיקומים שהשיגו, ואחר כך למנוע ממשווקים אחרים לגזול ממך את המיקומים שהשגת. איך אתה מתכוון לעשות את זה?
ב. כאמור, עצם ביצוע עבודת הקידום לא מבטיח הצלחה בהשגת המיקומים, אבל גם השגת הצלחה לא מחייבת בהכרח להמשיך כל הזמן בעבודת הקידום - אפשר שהמשווקים המתחרים בך הם לא-יוצלחים או בטלנים או שיפנו לשיווק מוצרים אחרים. קידום מתמיד היה הכרחי בעידן שבו שיטת הקידום היחידה היתה "בניית" עוד ועוד קישורים, שסכום ערכם המצטבר בכל נקודת זמן היה צריך להיות גבוה מסכום ערכם המצטבר של הקישורים הנכנסים לדפי הנחיתה של המשווקים המתחרים.
ג. לא הבנתי את השאלה על הבלוג - אתה הוא הרי ה"שותף" של יצרן המוצר.