תוכנית שותפים היא מסגרת בה מוסדר התשלום בין משווק שותף לבין מותג שותף, במסגרת עסקית, על בסיס ביצועים בלבד.
רשת שותפים היא מסגרת שמאחדת מותגים ומשווקים תחת הסכם אחד, מבצעת רגולציה לקמפיינים כדי לשמור על האינטרסים של שני הצדדים ומגייסת קמפיינים בכמות, בתמורה לעמלה מכל צד.
אז 1 ו-2: רשת היא אוסף מבוקר של תוכניות שמנוהל בידי חברת מדיה.
3. קליקבנק מתעסקת במוצרים וירטואליים בלבד, we sell מתעסקת במוצרים ישראלים בלבד. ההבדל הוא הכל.
4. אין הרבה רשתות שותפים בעברית כי אין כאן מספיק userbase ומדיה בשביל להרוויח מהעמלות הקטנות וממוצרי הנישה. כמה מוצרים פיננסיים יש בישראל? כמה אתרי איקומרס? כמה מוצרים בכלל, בהשוואה לארה"ב, מיובאים לישראל? הרבה פחות. שיווק שותפים עובד על מסה של מדיה, מסה של פרסום, מסה של קריאייטיב - ותובנות מספריות. אין פשוט מספיק מספרים בישראל בשביל לנתח את המידע.