◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
567 צפיות

יוצרים בידול או יחודיות אמיתית?

על ידי <סגן אלוף> 21.8k צפיות
היי לחברי הפורום

אם אני יוצר אתר חדש בתחום הבנייה לדוגמא, ישנם כבר אתרי פורומים בנושא, יש אתרי תוכן מקצועי, אתרי הדרכה ומפרטים, יש אתרים שמוכרים כלים..

על מנת ליצור בידול אמיתי באם אני בונה אתר לקבלן בנייה, האם זה מספיק לחבר שני רעיונות ביחד על מנת לייצר בידול כמו תוכן מקצועי (מאמרי הסברה, מפרטים וסיפורים מהשטח) ופורום מקצועי פעיל?

האם זה נחשב ליצירת בידול?

האם חיבורים של רעיונות קיימים לתוך אתר אחד, מעניקים לי את הבידול? זה כמו מוצרי ה- ALL IN שכוללים נייד, מחשב יד ועוד בתוך מכשיר אחד...

3 Answers

קולות
0
על ידי 760 צפיות
מי שיקבע האם יש בידול הוא הגולש, אין הגדרה ברורה למה הופך אתר לשונה, תגובת הגולשים היא שתקבע.
על ידי <סגן אלוף> 21.8k צפיות
היי עידן..

אך אם הגולשים מרוצים מאתר של תוכן מקצועי או אתר של תוכן מקצועי אשר מכיל גם פורום, האם הבידול הזה מאפשר לשני האתרים להתקיים בדף הראשון?
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
כמו שענה לך עידן, לא מישהו או משהו בגוגל קובע האם יש די בידול בהשוואה לתוצאות החיפוש המתחרות, אלא טעמם של הגולשים. יחד עם זאת, לפני כ-10 שנים, גוגל הוסיפו לאלגוריתם דירוג תוצאות החיפוש פרמטר שדחף ליצירת רבגוניות בצמרת תוצאות החיפוש. עד אז היית מוצא ב30-40 תוצאות החיפוש העליונות לביטויי חיפוש שייצגו מחלות תעסוקתיות ומצבים בריאותיים שנגרמו בחלקם עקב רשלנות, רק אתרים של עורכי דין ושל מי שמכרו לידים לעורכי הדין!
על ידי <סגן אלוף> 21.8k צפיות
אם הגולשים קובעים את הרבגוניות בלבד, יכול להיות שהיינו מקלידים את המילה קולה ובדף הראשון היו רק חברות כמו פפסי,קולה,RC וקריסטל בלבד..

כתבה על קולה היתה פחות מעניינת ולכן אין לה מקום בצמרת ועוד תוכן מגוון אשר ממלא את הדפים הראשיים..
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
עמית, יכול להיות שכן ויכול להיות שלא. אינני יודע איך מתנהגת האוכלוסיה (!) ששואלת בגוגל [קולה]. אני יכול לכל היותר לדעת מה אני מתכוון (!) לקבל בתוצאות החיפוש כאשר אני מקליד [קולה] ברגע זה.

כפי שכתבתי בתשובה שלמעלה, לפני 10 שנים ידעתי שגוגל יוצרים את הרבגוניות בצמרת תוצאות החיפוש בזה שמקפיצים מעלה תוצאות חיפוש ממיקומים גרועים יחסית. אבל אם אין תוצאות כאלה גם שם, או שציון הרלוונטיות שלהן נמוך ביותר, כי למשל ביטוי המפתח מופיע רק פעם אחת ורק בטקסט וגם שם בהקשר אחר, אפילו גוגל לא יכול ליצור רבגוניות.

אבל לאחר 10 שנים, גם משתמשי גוגל נעשו יותר מתוחכמים ומעודנים (sophisticated). ראה למשל:   ">What are some misconceptions in the SEO industry?<
זהו סרטון מלפני כמה שנים שבו מדובר על כך שמשתמשי גוגל מחפשים compelling content, interesting content, content that is fun, content that makes us happy, ותוצאות חיפוש כמעט זהות ודאי שלא מספקות להם את זה. או ראה את ההנחיה: https://support.google.com/webmasters/answer/35769?hl=iw&ref_topic=6002025
שבה מדברים על making the site unique, valuable or interesting; make it stand out among competitors:
 כאשר הביטוי stand out מציין בידול במונחים של איכות.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
טכניות ייחודי יכול להיות גם תוכן לא משוכפל, אבל לא לזה התכוון המשורר.

מבחינת בידול אתה יכול לכוון או לבידול מבחינת UX בין אם זה עיצוב או קונספט מיוחד שהגולשים יקבלו בפורום.
או שאתה יכול לכוון לבידול מבחינת הצוות והקהילה בפורום(אולי מבחינה מיצובית כמו מנהלי פורום מקצוענים, פעילים וכו).

גם חיבור של מספר פלטפורמות יכול לספק לגולשים ערך, אבל יש לחשוב אם זה באמת GameChanger או סתם שיפור טכני בפורום

בגדול מדובר בכל דבר שיוכל להפוך את האתר למיוחד ולספק לגולשים ערך שאותו לא תמצא אצל המתחרים.

4,354 שאלות

7,384 תשובות

9,949 תגובות

2,091 משתמשים

...